غربی‌ها به‌دلیل شکست در فتنه اخیر عقلشان را از دست داده‌اند

علی حدادی ، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز با اشاره به تصویب نشدن طرح ترورست خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا ، مطرح کرد: پارلمان اروپا به تابعیت از سیاست‌های رژیم غاصب و صهیونیستی و نظام سلطه حرکت اشتباهی برای تروریست خواندن سپاه انجام داد.

وی افزود: این حرکت احمقانه‌ای بود که پارلمان اروپا نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به تمام معنا یک نهاد مردمی چه در کشور ایران و چه در حوزه مبارزه با تروریسم در کشورهای مختلف بوده است را تروریست بخواند.

حدادی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که رسالت و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طوری بوده که نجات بشریت را به همراه داشته است و تمام تلاش سپاه در راستای حفظ منافع ملی کشور و دفاع تمام قد از مسلمانان جهان اسلام و حتی بشریت بوده است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی مجلس گفت: اما با توجه به شکستی که غربی‌ها در فتنه اخیر خوردند می‌توان این حرکتشان را توجیح کرد. آ‌ن‌ها در محاسباتشان اشتباه محض کردند و نمی‌دانستند که مردم تمام قد پای این انقلاب ایستاده‌اند. لذا شکست در فتنه اخیر باعث یکسری تصمیمات احمقانه از سوی غربی‌ها شده است.

او تاکید کرد: ما سابقه استعمار پیر انگلیس را از سالیان گذشته به‌طورمثال در کودتای ۲۸ مرداد ماه و حتی در هشت سال دفاع مقدس علیه مردم ایران شاهد بوده‌ایم. حتی کشور فرانسه نیز همواره علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده است. مثلاً در گذشته سال‌ها از صدام حمایت کرد‌.

حدادی بیان داشت: تمام کشورهای غربی همواره طی سال‌های پیروزی انقلاب و پس از آن در توطتئه‌ها دست داشته‌اند. به‌طوری که کشور آلمان در سال‌های دفاع مقدس در حال تقویت و حمایت از صدام بود و در بمباران شیمیایی ایران نقش داشت.

غربی‌ها به‌دلیل شکست در فتنه اخیر عقلشان را از دست داده‌اند

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین همواره غربی‌ها ثابت کردند که در توطئه و دسیسه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران دست داشته‌اند و همیشه شریک جرم آمریکا و مدافع رژیم صهیونیسم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه هر زمان اروپا با شکست مواجه می‌شود در محاسباتش اشتباه می‌کند، تصریح کرد : اروپایی‌ها همواره با مواجه با چنین اوضاعی یک تصمیم اشتباه دیگر می‌گیرند. این حرکت اخیر نیز از جمله همان‌ها بود که کاملا نابخردانه بود. حتی اگر هم در این زمینه بخواهد اقدام درستی صورت گیرد حقوق بین‌الملل اجازه تصویب آن را نمی‌دهد.

حدادی می گوید که حقوق بین‌الملل آگاه است سپاه پاسداران خودش یکی از مبارزان اصلی تروریست در منطقه بوده و این در حالی است که غربی‌ها پایه گذار تروریست بوده‌اند. به‌طورمثال داعش دست پرورده نظام سلطه بود و حرکت وارونه و دروغ پردازی‌های مختلف نمی‌تواند بر واقعیت‌ها صحه بگذارد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور گفت: با این اوصاف شکست غرب در فتنه اخیر در کشورمان نیز باعث شد که غربی‌ها در حالت کما به سر ببرند و عقلشان را به‌طور کامل در تصمیم‌گیری‌ها از دست بدهند. چرا که با توجه به حرکتی که در روزهای اخیر رسانه‌ای کردند به نظر می‌رسد خرد و عقلی در کار نبوده است.