جزئیات طرح‌های اشتغالزایی ایجاد شده توسط بنیاد برکت

مرتضی نیازی مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ظهار کرد: ما در ستاد اجرایی فرمان امام رویکرد توانمندسازی جامعه را پیش گرفتیم تا مردم وارد میدان شوند و اقتصاد ما رونق بگیرد.

او با بیان اینکه به طور مثال ما در استان اصفهان در ۱۱ شهرستان ورود کردیم و طرح‌های اشتغالزایی را اجرا کردیم، گفت: طرح‌های اشتغالزایی شامل طرح سهاب و آسمان است و هدف این را دارد که به مردم کمک کند علاوه بر اینکه منابع مالی طرح آماده می‌شود فرآیند استقرار شغلشان را نیز داشته باشند.

نیازی ادامه داد: ما در سال ۹۹، ۵۰ هزار طرح اشتغالزایی در کل کشور اجرا کردیم که ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که از این مقدار حدود ۲ هزار و ۳۰۰ طرح در استان اصفهان بوده است.

او گفت: سال آینده ۴ شهرستان استان اصفهان به شهرستان‌های تحت حمایت بنیاد برکت خواهد شد و ما مجموعا به ۱۵ شهرستان در این استان می‌رسیم.

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت افزود: ما با تسهیلگران و مجریانی که مستقر در منطقه داریم تا سه سال کنار طرح‌ها هستیم و به دنبال این هستیم که اگر طرح‌های توسعه‌ای وجود دارد به عنوان کسب و کار‌های خانوادگی شرایط را فراهم کنیم.