اژه‌ای: اتخاذ رویکرد ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه، امری الزامی است

به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین « غلامحسین محسنی اژه‌ای » طی پیامی روز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است: نقش قوه قضائیه در تحقق عدالت و صیانت از سلامت کل نظام، نقشی بی‌بدیل است؛ با عنایت به این مهم و توجه به اثرگذاری برجسته قاضی و مسوول قضایی عادل، کارآمد و پرهیزگار در عدالت‌گستری، جایگاه حساس و خطیر مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در حراست و محافظت از سلامت قضات و کارکنان دستگاه قضایی و پیشگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه، بیشتر نمود می‌یابد.

در این پیام تاکید شده است: بر این اساس، دستگاه حافظ و صیانت‌کننده از قضات نیز باید به مراتب از تقوا و وَرع بیشتری محظوظ و بهره‌مند باشد؛ بر همین مبناست که اتخاذ رویکرد و نگاه ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، امری واجب و الزامی است.

اژه‌ای: اتخاذ رویکرد ویژه به مرکز حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه، امری الزامی است

نیروها و عوامل حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تاکنون ضمن تلفیق تدبیر و اقتدار و عطوفت، با رویکرد پیشگیرانه و طبیب‌گونه، خدمات ارزنده و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه‌ای در ایفای ماموریت‌های خطیر خود عرضه داشته‌اند و امید است با عنایات ویژه امام زمان (عج) و در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظلّه‌العالی)، این خدمات و مجاهدت‌های مخلصانه استمرار یابد تا شاهد کوچکترین لغزش فکری و فعلی در دستگاه قضایی نباشیم.