نخبگان با جهاد تبیین به جنگ رسانه‌های معاند بروند

نماینده‌ی مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمانه با گروهی از نخبگان محلی دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به نقش سازنده و حیاتی نخبگان در توسعه و تعالی جامعه تصریح کرد که شناخت و آسیب‌شناسی مشکلات جامعه، ارائه راهکارهای سازنده و آگاهی بخشی از جمله وظایف مهمی است که بر دوش نخبگان سنگینی میکند.

مهندس احمد جباری حل چالش‌ها و مشکلات کشور را در گرو حضور مسئولانه‌ی جامعه‌ی نخبگانی و مشورت‌پذیری مسئولین دانست و تأکید کرد که این همکاری دوسویه زمینه‌ساز رفع بسیاری از معضلات موجود بوده است.

 نخبگان با جهاد تبیین به جنگ رسانه‌های معاند بروند

عضو هیئت رئیسه‌ کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به سوالات نخبگان و توصیف فضای کشور خاطرنشان کرد که به لطف همکاری و تلاش گسترده نهادهای حاکمیتی فضای امیدبخشی در جامعه وجود دارد.

نماینده مردم غرب هرمزگان افزود: رویکرد ما در خانه‌ی ملت و همکاران پر تلاش مان در مجموعه‌ی دولت بویژه ریاست محترم جمهور حضور میدانی و پیگیری مشکلات مردم بدون واسطه بوده و این نگاه به حذف موانع پرشمار و تسریع خدمات رسانی منجر شده است.

مهندس جباری با بیان اینکه سیاستگذاری های دولت در جهت سامان دادن به مشکلات مردم است، بیان کرد که عبور از دیپلماسی التماسی به دیپلماسی عزتمندانه برگ زرینی در کارنامه‌ی دولت سیزدهم است.

وی نتیجه‌ی تغییر رویکرد در سیاست خارجی را موجب از سرگیری و بهبود روابط با همسایگان و سایر کشورها از اروپا تا افریقا و امریکای لاتین در سایه‌ی عزت و حکمت و مصلحت دانست و تأکید کرد که در حال حاضر بدون آنکه سرنوشت کشور به اراده‌ی کشورهای خارجی گره بخورد، با استقلال کامل در صدد بهره‌مندی اقتصاد از سیاست خارجه هستیم.

دبیر کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قانون واردات خودروهای کارکرده عنوان کرد که در این مورد شاهد همکاری و تعامل نهادهای مختلف حاکمیت از جمله دولت، مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت حل یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم بودیم.

مهندس جباری تصویب و اجرای قانون فوق را در سایه‌ی دیپلماسی فعال دولت و بهبود روابط با کشورهای منطقه دانست که در آینده موجب سهولت فعالیت های تجاری شهروندان با عوامل اقتصادی این کشورها خواهد شد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در خانه‌ی ملت به رکوردهای جدید در فروش نفت و شکستن تحریم های حداکثری اشاره کرد که در کنار کاهش رشد نقدینگی و ارتقاء انضباط مالی از دستاوردهای مهم دولت تلقی میشود.

وی افزایش سطح رضایتمندی و امیدواری مردم به حل مشکلات موجود در کشور را سرمایه‌ای مهم برای حاکمیت دانست که لازم است با همّت جهادی و تعامل حداکثری روز به روز شاهد شکوفایی و عمران بیشتر در کشور باشیم.

جباری در پایان به جنگ همه‌جانبه‌ی رسانه‌های معاند و متأسفانه بعضأ افراد و گروه های داخلی بر علیه نظام و ترفندهای پیچیده‌ی آنها برای نا امیدسازی مردم اشاره کرد و از همه‌ی نخبگان و اهالی رسانه درخواست کرد که با جهاد تبیین توطئه های دشمنان را خنثی کنند.