کدام مراکز معاینه فنی تهران در روز ولادت رسول اکرم (ص) باز است؟

شادی مالکی  اظهار داشت: در روز سه شنبه ۱۱ مهر مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار دادمان، شریعتی، نوبنیاد، اوشان (شماره ۱۰ و ۱۴)، اتحاد، یاس فاطمی و گیلان (شماره ۸ و ۱۳) از ساعت هفت تا ۱۴ فعال است.

وی درباره فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در روز‌های تعطیل رسمی مهر گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید که با افزایش حجم ترافیک در شهر روبرو هستیم و ممکن است به ویژه والدین برای انجام معاینه فنی خودروی خود در روز‌های فعالیت مدارس فرصت کافی نداشته باشند؛ بنابراین این مجموعه نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در روز سه شنبه ۱۱ مهر اقدام می‌کند.

به گفته مالکی، در روز‌های تعطیل سال برای رفاه حال شهروندان برخی از مرکز معاینه فنی فعال است که شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت کاری این مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران inspection.tehran.ir مراجعه یا با سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس گیرند.

 شهر تهران از ۵۴ خط معاینه فنی مختص خودرو‌های سبک در ۱۶ مرکز ثابت و هفت واحد سیار با پراکندگی مناسب در سطح مناطق شهرداری تهران برخوردار است.

کدام مراکز معاینه فنی تهران در روز ولادت رسول اکرم (ص) باز است؟