جریمه پرونده قاچاق طلا و لوازم آرایشی صادر شد

چندین پرونده مهم تعزیراتی با صدور احکام صادره از شعب تعزیرات حکومتی در مرحله اجرای احکام قرار گرفت. در یکی از پرونده ها کشف مقادیر قابل توجهی انواع پوشاک، لوازم خانگی، مواد شوینده، دو دستگاه سینمای خانواده و ۱۸۰۰۰ حلقه دی وی دی خارجی قاچاق بود که پس از انجام مراحل دادرسی و عدم ارائه مستندات قانونی توسط عوامل تخلف، تخلفات محرز و برابر قانون عوامل تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

جریمه ۶۴۰ میلیونی محتکران گیلانی

در پرونده دیگری که در شعبه تعزیرات حکومتی گیلان مفتوح بود ۳ نفر که اقدام به دپوی ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲۷۰ دستگاه جاروبرقی در انبار یک واحد مسکونی کرده بودند به شعبه تعزیرات حکومتی رشت احضار و پس از بررسی مشخص شد که کالاها از طریق کارت مسافری از منطقه آزاد بندر انزلی به منظور ارسال به سایر نقاط کشور در این محل جمع آوری شده است. که با احراز تخلف نگهداری کالای قاچاق حکم تعزیرات به ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت و پرداخت ۶ میلیارد و ۳۹۹ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۶۶ ریال جریمه نقدی در حق دولت صادر شد.

جریمه یک میلیارد تومانی برای ۳ پرونده بزرگ قاچاق در شیراز

تعزیرات استان فارس پس از چند هفته بررسی ۳ پرونده بزرگ قاچاق را با اجرای حکم مختومه کرد.  این پرونده ها شامل مقادیر قابل توجهی پوشاک، پارچه و لوازم آرایشی و بهداشتی و سه کیلو گرم طلای خارجی بود که پس از انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز و با توجه به مستندات و دفاعیات عوامل تخلف برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه به مبلغ بیش از یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

۶ پرونده قاچاق در آذربایجان غربی مختومه شد

بر اساس این گزارش با مختومه شدن ۶ پرونده قاچاق در استان آذربایجان غربی احکام آن به نوبت اجرا شد.  این پرونده ها شامل سه هزار و ۶۷۵ کیلوگرم آجیل، ۸۵ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۷۵۰۰ رشته لامپ و ۱۵۷۶ کیلوگرم پوشاک خارجی بود که قاچاقچیان برابر قانون به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت جریمه نقدی جمعا به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

یک قاچاقچی در استان گلستان اقدام به قاچاق آرد گندم کرد که در نهایت با کشف و ضبط کالای قاچاق و بررسی پرونده متخلف به ۲۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.