هجدهمین شماره هفته نامه «شهر امید» روی کیوسک رفت

هفته‌نامه شهر امید در این شماره، گزارش اول خود را با تیتر «صدای درد می‌آید»، به بیماران خاص به ویژه بیماران سرطانی و ام اس و هزینه‌های سنگین درمان این بیماران اختصاص داده و در این مورد نوشته است:«یکـی از مشـکلات اصلی بیماران خاص قیمت بالای داروهای آنهاست و اینکه حتی داروهای تحت پوشش بیمه نیز، هزینه‌های زیادی برای این بیماران دارد؛ چون مجبورند هر هفته یا هفته‌ای یکبار از این داروها استفاده کنند و همین موضوع باعث می‌شود که آنها زیر خط فقر بروند.»

در صفحه فرهنگ و هنر، با یـداﷲ کابلی، هنرمنــد پیشکسوت عرصه خوشنویسی مصاحبه‌ای انجام شده است. کابلی در مورد انجام فعالیت‌های خیر گفته:«ﻟﺬت ﺑﺨﺸﺶ ﺑا خلق ﯾﮏ اﺛﺮ هنری ﺑﺮاﺑﺮ است.»

گفت وگو با حسین پاکدل، بازیگر سینما و تلویزیون در مورد کتاب و کتاب خوانی، گزارشی از سازمان ملل با عنوان «آب آﻟﻮده زندگی ﺑﯿﺶ 300 میلیون نفر را تهدید می کند»، گزارش و خبرهای مربوط به فعالیت خیریه‌ها در کشور و کمک بازیکنـان باشگاه چـﻠسی به کودکان بی سرپرست از دیگر مطالبی هستند که در این شماره به چاپ رسیده است.

در صفحه ویژه خیران این هفته نامه «کریم جعفرپیشه»، خیر مدرسه‌ساز در گفت و گویی که با عنوان «بخشندگی به قدمت یک عمر» منتشر شده، مهمتریـن دسـتاوردش را در این سـالها، تغییر دیدگاهش نسـبت به زندگی و حس قدرت و آرامش نهفته در بخشیدن، اعلام کرده است. شما می توانید این مصاحبه خواندنی را در صفحه یازده این هفته نامه بخوانید.

در ادامه «واﻗﻔان جان ﺧﺮﯾﺪاران ﻋﺸﻖ» در مورد وقف و صفحه‌های تاریخی، کارآفرینی و سرگرمی نیز از صفحه‌های خواندنی این شماره است.

این هفته‌نامه 16 صفحه‌ای هر دوشنبه با توزیع سراسری در کشور به قیمت 2000 تومان منتشر می‌شود.