نصب و راه اندازی آب شرب زمین چمن شهید علیزاده/ بهسازی و تجهیز ایستگاه ورزش بانوان در محدوده پارک سپیدار

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در خصوص محله زیبادشت واقع در منطقه 22، اظهار کرد: نظارت مستمر به منظور هرس، قطع درختان خشک و کاشت درخت در سطح محله به ویژه در مجتمع گلشن و خیابان گلشن یکم و همچنین نظارت مستمر بر نگهداری و نحوه صحیح آبیاری فضای سبز موجود در پارک ها و بوستان های سطح محله از مواردی است که باید از سوی شهرداری منطقه و ناحیه مورد توجه قرار بگیرد.

پیرهادی بیان کرد: در حوزه خدمات شهری نصب و راه اندازی آب شرب زمین چمن شهید علیزاده، بهسازی و تجهیز ایستگاه ورزش بانوان در محدوده پارک سپیدار، تجهیز پارک مروارید به وسایل ورزشی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی و پیش بینی و ساخت سرویس بهداشتی در پارک دوستدار کودک در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیگیری در خصوص نصب روشنایی در بوستان بهشت، زمین پینت بال، زمین چمن شهید علیزاده، بیان کرد: در این زمینه مکاتباتی با شرکت برق منطقه صورت گرفته است.  

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله نیز مواردی از جمله پیش بینی و تخصیص خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی به مسیرهای منتهی به متروی استادیوم آزادی، ساماندهی و نظارت مستمر بر خطوط تاکسیرانی در سطح محله، تعویض و تغییر چراغ هوشمند چهارراه زیبادشت، اصلاح هندسی معابر به منظور تسهیل تردد وسائط نقلیه و عابرین پیاده در سطح محله به ویژه زیرگذر علیزاده و نصب سرعت کاه در محدوده مسجد امام رضا (ع) در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز چند پیشنهاد از سوی شورایاران مطرح شده که در دست بررسی است که سر فصل آنها عبارتند از تحویل زورخانه به سرای محله، ساماندهی و بهره برداری مفید از فضای موجود بین زمین چمن و زمین پینت بال، احداث ساختمان سرای محله به منظور ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و اجتماعی مضاعف به شهروندان در سطح محله.

پیرهادی در پایان گفت: حضور مستمر ماموران نیروی انتظامی و اتخاذ تدابیر امنیتی مناسب به منظور تأمین امنیت در سطح پارک ها، جلوگیری از سرقت اموال شهروندان و زورگیری و ...  در سطح محله درخواست مطرح شده از سوی اهالی بوده که این موضوع به دستگاه مربوطه ارجاع شده است.