دام شیطانی ۳ مرد با وعده بازیگری در جنگل سرخه حصار

صبح چهارم آبان‌ماه امسال پسری جوان درحالی‌که به‌شدت هراسان بود به اداره پلیس رفت و از دام سیاهی گفت که در آن گرفتار شده بود. او گفت: من دانشجوی رشته بازیگری هستم و آرزویم این بود که روزی نقش اول یک فیلم سینمایی را بازی کنم. چند روز پیش بود که با جوانی به نام سعید که در قهوه‌خانه‌ای در شرق تهران کار می‌کرد آشنا شدم.

او از من خواست تراکت‌های قهوه خانه را برایش پخش کنم و گفت که حقوق خوبی می‌دهد. من هم برای تأمین هزینه‌های دانشگاه قبول کردم. او وقتی متوجه شد که من عاشق بازیگری هستم جوانی به نام سهیل را به من معرفی کرد و گفت او با چند کارگردان در ارتباط است.

همین شد که با سهیل قرار ملاقات گذاشتم و او به من وعده داد تا مرا به دوست کارگردانش معرفی کند تا به‌زودی نقش اول یا دوم یک تله فیلم رابازی کنم. سهیل با چرب زبانی فریبم داد و خواست تا پیش دوست کارگردانش بروم و برای شروع به‌عنوان سیاهی لشکر در یک تله فیلم بازی کنم. او گفت باید برای بازی در این نقش 200هزارتومان پرداخت کنم که این را هم قبول کردم. وی گفت: روز حادثه Incident بی‌خبر از همه جا همراه سهیل به جنگل‌های سرخه حصار رفتیم. در آنجا به جای کارگردان 2جوان که سوار بر یک پراید بودند سراغمان‌ آمدند. آنها از دوستان سهیل بودند و وقتی نزدیک شدند مرا هل دادند و شروع به کتک‌زدنم کردند. بعد هم به همراه سهیل با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و تمام پول‌ها و اموالم را سرقت Stealing کردند و پا به فرار Escape گذاشتند.

با این شکایت، ‌تیمی از مأموران با دستور قاضی علی وسیله ایرد موسی بازپرس دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کرد و با دستگیری جوانی که در قهوه‌خانه کار می‌کرد موفق شدند 3متهم شیطان‌صفت (سهیل و همدستانش) را دستگیر کنند. سهیل در تحقیقات به قاضی گفت: جوانی که در قهوه‌خانه کار می‌کرد از دوستانم بود که از طریق او با دانشجوی بازیگری آشنا شدیم و به‌دلیل وسوسه‌هایی که سراغم آمد نقشه کشیدم تا سناریوی شوم خود را با همدستی 2نفر از دوستانم کلید بزنم.

 متهمان با قرار قانونی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.