هشدار آموزش و  پرورش به والدین

مهرزاد حمیدی با بیان اینکه هرسال قبل از فرارسیدن چهارشنبه آخرسال دستور العمل آن را تنظیم و برای مدارس سراسر کشور ارسال می‌کنیم، اظهارکرد: همه توصیه‌های لازم به مسئولان مدارس و اولیا در مورد چهارشنبه آخر سال انجام گرفته است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌و پرورش ضمن هشدار به اولیا و دانش آموزان، خاطرنشان کرد: چهارشنبه آخر سال یک مراسم فرهنگی وتاریخی است که در کشور ما وجود داشته است اما استفاده از مواد محترقه در این روز بدعتی است که در این جشن فرهنگی و تاریخی به وجود آمده است.

حمیدی افزود: استفاده از وسایل محترقه، ایمنی افراد را به خطر می‌اندازد، ضمن هشدار برای رعایت مسائل ایمنی در این زمینه از مدیران مدارس می‌خواهم، تذکرات لازم را بدهند، همچنین دستگاه‌های عمومی کشور از جمله آتش نشانی، نیروهای انتظامی و رسانه ملی نیز هشدارهای لازم در این باره را به مردم و به ویژه دانش‌آموزان ارائه دهند.

وی به خود مراقبتی دانش‌آموزان به عنوان مهم ترین موضوع در این زمینه اشاره کرد وگفت: والدین باید بر رفتار فرزندان خود در این روز نظارت کافی داشته باشند تا دست به کارهای پر خطر نزنند و ایام عید به کام آنان تلخ نشود.