انفجار شدید منزل مسکونی در غرب تهران

سیدجلال ملکی با اعلام خبر انفجار در یک واحد مسکونی در غرب تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:49 امروز انفجار در یک منزل مسکونی در بلوار فردوس غرب، خیابان پروانه شمالی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: باحضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک واحد 70 متری در طبقه چهارم ساختمان چهار طبقه 12 واحدی انفجار شدید به وقوع پیوسته است که براثر آن دیوارهای این واحد مسکونی تخریب و شیشه‌های واحدها و ساختمانهای مجاور شکسته بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کردند خاطرنشان کرد: مرد سی و پنج ساله‌ای که در همان واحد مسکونی حضور داشت دچار سوختگی شده بود همچنین مرد دیگری در واحد مسکونی دیگر دچار مصدومیت شده بود.

وی افزود: دو مصدوم این حادثه تحویل عوامل اورژانس شدند، در این حادثه آتش‌سوزی به وقوع نپیوست همچنین بررسی اولیه حاکی از آن بود که نشت گاز علت وقوع این حادثه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به کار خود پایان دادند.