تذکر اعضای شورای شهر تهران در خصوص بحران آب در کشور

احمد دنیامالی نیز در این رابطه گفت: بحث آب برای شهر تهران بسیار حیاتی است و هرچه برای آن کار بکنیم هم به نفع شهر و هم به نفع کشور است.

در این جلسه رئیس شورای شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت سید رضا نیری گفت: مرحوم سیدرضا نیری سالها منشا خیر و برکت در کشور بود و انسانهای خوب هرگاه از میان مردم می روند همه حسرت می خورند؛ شورای شهر تهران درگذشت این فرد بزرگ را تسلیت می گوید.

همچنین اقبال شاکری نیز با اشاره به مشکلات فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره)گفت: فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) به لحاظ مشکلاتش نه در شان جمهوری اسلامی ایران و نه در شان نام امام خمینی است؛ از وزیر راه می خواهیم این مشکلات را برطرف کند.

اقبال شاکری رییس کمیته عمران شورای شهر تهران همچنین در تذکر دیگری به پروژع بلاتکلیف بلدیه در حاشیه میدان امام خمینی اشاره کرد و گفت : گود برداری ۱۲ متری در حاشیه یک متری گود ۴۰ متری میدان امام خمینی(ره) که به پایان عمر تضمینی آن نزدیک شده ایم، ایمنی میدان را خطرناک کرده است.

غلامرضا انصاری هم با اشاره به حصار شیشه ای فضای بیرونی فرهنگستان هنر گفت: شهرداری فضای بیرونی فرهنگستان هنر را دیوار شیشه ای کشیده که کار زیبایی نیست؛ هرچه راه برای دسترسی شهروندان به آثار هنری فراهم شود به ارتقا روحیه شهروندان کمک می کند.

مختاباد هم در خصوص بحران آب در کشور گفت: نخست وزیر اسرائیل در سازمان ملل چیزی گفت و کسی به آن توجه نکرد! اسرائیل به پیچیده ترین تکنولوژی ذخیره آب دست یافته! باید بدانیم که دشمن به چه چیزی توجه و برای آن فکر می کند.