شهردار منتخب تهران آقای نجفی است

زهرا نژادبهرام درباره انتخاب هیأت رئیسه پنجمین دوره شورای شهر تهران، اظهار داشت: هنوز انتخابات در این خصوص برگزار نشده است.

وی، تأکید کرد: امروز درباره انتخاب هیأت رئیسه شورای پنجم تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: جمع‌بندی‌های لازم امروز صورت می‌گیرد و در نهایت هیأت رئیسه شورای پنجم نیز مشخص خواهد شد.

نژادبهرام در پاسخی به پرسشی مبنی بر اینکه اولویت نخست شورای پنجم از یکم شهریور ماه چیست، گفت: قطعاً بدهی شهرداری و درآمدهای جاری شهر در اولویت نخست شورا و مدیریت شهری جدید قرار می‌گیرد و در این خصوص نیز نجفی به عنوان شهردار جدید تهران اطلاعات لازم را کسب کردند و با آقای قالیباف نیز جلسه‌ای داشتند.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران درباره تدوین سوگندنامه شهردار تهران نیز اظهار داشت: سوگندنامه آماده شده است و قطعاً آقای نجفی با توجه به اینکه در گذشته یکی از اعضای شورا بوده است کاملاً با مسائل شهری آشناست و همدلی و همراهی با شورا را دارد. 

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا شهردار جدید معاونان خود را به اعضای شورا معرفی کرده است، گفت: هنوز معاون‌های شورا معرفی نشدند ولی قطعاً رأی ما نسبت به آقای نجفی تغییر نخواهد کرد و انتخاب نهایی ما و شهردار منتخب تهران آقای نجفی است.