توضیحات عضو شورای شهر در خصوص تعطیلی تابستانی شورا

زهرا نژادبهرام با اشاره به درخواست اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش برای تعطیلی یک هفته‌ای شورا (تعطیلات تابستانی) اظهار کرد: چندی پیش اعضای درخواستی را در این زمینه مطرح کردند و در جلسه روز گذشته این موضوع مطرح و تصمیم گیری شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود با توجه به آغاز رسمی شورای پنجم تعطیلی شورا در این مدت انجام نمی‌شد، افزود: اعضای شورا پس از مشخص شدن آرای انتخاباتشان به صورت غیررسمی جلسات شورا را شروع کردند و در آن زمان حدود 30 جلسه برگزار کردند ضمن اینکه جلسات کمیسیون‌ها نیز در کنار آن برگزار شد.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با توجه به درخواست اعضا، دو جلسه  علنی شورا تعطیل شده اما جلسات کمیسیون‌ها، بازدیدها و ... در همان زمان تعطیلی برگزار خواهد شد.

نژادبهرام همچنین به تعیین دستور جلسات شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: طی 7 جلسه گذشته انتخاب نمایندگان شوراها در سازمان‌ها و دستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته است که این موضع از جهات مختلفی اهمیت داشته است.

وی افزود: با تعیین بیش از 40 ‌نماینده از شورای شهر در سازمان‌ها و دستگاه‌ها، شرایط کاری در این مجموعه تسهیل شده و در واقع به ادامه کار خود ادامه می‌دهند ضمن اینکه با پایان یافتن تعیین نماینده‌ها شورا در سازمان‌ها دستورات جلسات شورا در آینده تغییر پیدا خواهد کرد.