رئیس پلیس پایتخت: کلانتری‌ها ویترین ما هستند

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در سخنانی در جمع روسای کلانتری‌ها با تأکید بر اینکه باید پاسدار و حافظ میراث گرانقدر امام راحلمان - انقلاب شکوهمند اسلامی- باشیم، بیان داشت: عزت و اقتدار امروز ما در سایه حکومت جمهوری اسلامی ایران، مدیون مجاهدت های امام راحل است که عزت و اقتدار را به ما ارزانی داشتند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره بر روی حق و حقیقت و آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی (ص) پا فشاری کرده است، عنوان داشت: دشمنی های ابر قدرت های شرق و غرب با انقلاب اسلامی ما، به واسطه حقانیت و پس زدن دست اجانب از حریم و سرمایه های کشورمان و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان دنیا ست.

سردار رحیمی بیان داشت: ما در راه دفاع از ارزش های دین مبین اسلام، تا آخر ایستاده و در این مسیر، تحت زعامت و رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا تا پای جان ایستاده ایم.

وی با اشاره به اینکه در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتداری که امروز شاهد آن هستیم باید تلاش کنیم، گفت: ما پاسدار دین و ارزش ها هستیم و باید، مجاهدانه و با توانی مضاعف به عنوان خادمان مردم انجام وظیفه کنیم.

رئیس پلیس پایتخت، تأکید کرد: با توجه به احادیث و روایات باید انسان از خودش حساب کشی داشته باشد از این رو همه ما باید همواره اعمال و کردار خود را محاسبه و تلاش کنیم که هر روز بهتر از روز قبل مأموریت خود را بهترین شکل انجام دهیم.

سردار رحیمی عنوان داشت: امنیت و آرامش مردم وظیفه و مسئولیت بزرگی است که امروز نیروی انتظامی پرچمدار این مسئولیت مهم است ؛ ما برای خدمت به مردم آماده ایم و باید به بهترین شکل ممکن از جان، مال و ناموس مردم حمایت و پاسداری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کلانتری ها به عنوان ویترین پلیس محسوب می شوند که همواره با ارباب رجوع در تماس و تعامل می باشند، بیان داشت: هر کلانتری می‌تواند یک ناجای کوچک باشد از این رو باید با مدیریت و با نظم و انضباط مثال زدنی خود به اقتدار پلیس بیفزاید.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با باور و اعتقاد کارهایتان را انجام دهید و بدانید که تأمین امنیت و آرامش مردم از بزرگترین عبادت هاست، بیان داشت: اگر با اعتقاد برای خدا خدمت کنید هر لحظه خدمت شما عبادت خواهد بود.