به زودی؛ اجرای طرح مناسب سازی ایستگاه های اتوبوس برای معلولان

محمدرضا اسدی گفت: در حال حاضر اغلب ایستگاه‌های خط ۳ اتوبوسرانی، یعنی اتوبوس‌های تندروی خط خاوران به دانشگاه علم و صنعت و همچنین خطوط دانشگاه علم و صنعت به پایانه آرژانتین، برای رفت و آمد معلولان و به ویژه نابینایان، مناسب سازی شده است.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: طرح دسترس پذیری برای نابینایان، در خط یک اتوبوس‌های تندرو، از ایستگاه شهید نواب صفوی تا پایانه آزادی در برخی از ایستگاه‌ها اجرا شده است.

اسدی تاکید کرد: با ایجاد حروف برجسته، در ورودی بسیاری از ایستگاه‌های خطوط مذکور، کار شناسایی ایستگاه‌ها برای معلولان و نابینایان تسهیل شده است و طرح‌های مناسب سازی برای تسهیل در روند رفت و آمد این افراد در آینده‌ای نه چندان دور، در بزرگترین خط شمال به جنوب و همچنین خط غرب به شرق تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: بهزیستی استان تهران برای گسترش و توسعه خدمات دسترس پذیری و مناسب سازی برای تردد معلولان، طی روزهای آینده جلساتی با مسئولان سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها برگزار خواهد کرد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران اضافه کرد: طرح‌های مناسب سازی برای رفت و آمد معلولان به گونه‌ای اجرا می‌شود که معلولان و نابینایان بتوانند به راحتی از خطوط اتوبوسرانی برای تردد خود در سطح شهر استفاده کنند.