هرگز "ظروف آلومینیومی و تفلون"  استفاده نکنید

الان حدود 60  درصد مردم دنیا دچار کم‌خونی و فقر آهن هستند که یکی از عوامل آن استفاده از ظروف آلومینیومی و تفلونی است؛ پس به جای اینکه قرص آهن با عوارض متعدد آن را مصرف کنید، با حذف این ظروف از زندگی علت کم‌خونی را برطرف کنید.

 تفلون از ماده‌ای شیمیایی به نام "پلی تترا فلئورو اتیلن" تشکیل شده که به‌صورت روکش برای ظروف آلومینیومی استفاده می‌شود و هنگام طبخ، به مرور وارد غذا شده و همراه آن خورده می‌شود؛ در تهیه ظروف تفلون از کادیوم نیز استفاده می‌شود که از فلزات سنگین بوده و به مرور وارد غذا شده و باعث بروز سرطان، کوتاهی قد و ضایعات پوستی می‌شود؛ کادیوم در سنتز هموگلبین دخالت کرده و منجر به کم‌خونی می‌شود.

ظروف استیل سبب ورود سرب به غذاها شده و سرطان‌زا شناخته شده‌اند؛ ظروف زودپز نیز به خاطر درجه حرارت بسیار بالا و فشار زیاد ناشی از بسته بودن محیط پخت، موجب دگرگونی مواد غذایی شده و سیستم گوارش را فرسوده می‌کند؛ طبق تحقیقات جدید، زودپز موجب دناتوره شدن ترکیبات پروتئینی موجود در گوشت شده و موادی مضر و سرطان‌زا تولید می‌کند.

 امواج نشت یافته از "مایکروفر" در فاصله 30 تا 50 سانتیمتری در حدی است که اکثر فاکتورهای خونی را به خصوص در سنین قبل از بلوغ تحت تأثیر قرار می‌دهد و تعداد گلبول‌های سفید، پلاکت‌ها و هموگلوبین را کاهش می‌دهد و باعث عوارضی چون آسیب سلول‌های مغزی و دستگاه عصبی، اختلالات مغز استخوان، سردرد، خستگی، آب مروارید و سرطان خون می‌شود؛ به علاوه نشت امواج مایکروفر تأثیرات منفی بر زنان باردار داشته و باعث افزایش احتمال اختلال در رشد جنین و یا حتی مرگ جنین می‌شود.

 تماس مستقیم مواد غذایی و نوشیدنی گرم با ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف نیز می‌تواند سرطان‌زا باشد و ایجاد آلرژی و حساسیت کند.