بررسی موضوع استعفای نجفی توسط اعضای شورای شهر تهران پشت درهای‌ بسته

ساعاتی بعد علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من موضوع استعفا را تأیید یا تکذیب نمی‌کنم و تاکنون هم اعضای شورای شهر جلسه‌ای تشکیل نداده‌اند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای پیگیری موضوع به شورای شهر اعزام شد و مطلع شد که اعضای شورای شهر در طبقه فوقانی شورا تشکیل جلسه داده‌ بودند.

در حالی که زهرا نژادبهرام‌ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با حضور در میان خبرنگاران موضوع استعفای شهردار تهران را تکذیب و تأکید کرد که چنین موضوعی مطرح نیست، دقایقی بعد احمد مسجدجامعی در جمع خبرنگاران حضور یافت و اعلام کرد که نجفی شهردار تهران استعفا داده است.

پس از آن که مسجد جامعی جمع خبرنگاران را ترک کرد؛ خبرنگاران تلاش کردند برای پوشش خبری جلسه بررسی استعفای شهردار تهران در شورای شهر وارد این جلسه شوند که کارکنان شورای شهر با این درخواست مخالفت کردند و اجازه ورود خبرنگاران به جلسه اعضای شورای شهر را ندادند.

گفتنی است؛ یکی از شعارهای شورای پنجم بعد از روی کار آمدن، شفاف‌سازی و دوری از پنهان‌کاری بوده است، اما امروز جلسه شورای شهر پشت درهای‌ بسته و بدون کسب اطلاع خبرنگاران برگزار شد.