استعفای مجدد نجفی فردا در صحن شورا بررسی می‌شود

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: محمدعلی نجفی شهردار تهران پس از آن که روز گذشته اعضای شورای شهر با استعفای او مخالفت کردند، دوباره استعفا کرده است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر نتیجه این استعفا مشخص نیست و باید صبر کرد تا در زمان مناسب تصمیم گرفته شود.

هاشمی رفسنجانی گفت: در نخستین جلسه علنی شورا در ۲۱ فروردین ماه،استعفای مجدد نجفی طرح و اعضا درباره آن تصمیم خواهند گرفت.

گفتنی است؛ موضوع استعفای شهردار تهران روز گذشته توسط اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام با 4 رأی موافق و 16 رأی مخالف با این استعفا مخالفت شد و قرار شد که محمدعلی نجفی شهردار تهران علی رغم بیماری که دارد به کار خود در مدیریت شهری ادامه دهد.

همچنین صبح امروز(دوشنبه) حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در دیدار با کارکنان دادستانی کل کشور به مناسبت سال جدید در واکنش به مخالفت اعضای شورای به استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران اظهار کرد: به وی پیشنهاد می دهم که مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند و عنوان کند که تا فلان روز در دفتر کارم هستم تا شهردار تعیین کنید.

وی با بیان اینکه باید خدمت به مردم را از سیاسی بازی‌ها جدا کرد، افزود: این خط و خطوط سیاسی به کشور، خدمات شهری، انسجام عمومی لطمه وارد می‌کند.