سروش 10 میلیونی شد +عکس

نرم‌افزار سروش یک شبکه‌ی پیام‌رسان ایرانی جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است؛ این شبکه‌ی اجتماعی در مدت کوتاهی توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. سرعت رشد تعداد کاربران سروش نسبت به سایر پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر است؛ به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام که اقبال بیشتر کاربران ایرانی به پیام رسان‌های داخلی را به همراه داشت، تعداد کاربران سروش نیز با سرعت زیادی افزایش یافت.

حدود سه هفته‌ی پیش بود که تعداد کاربران سروش از مرز 5 میلیون نفر گذشت؛ اکنون و پس از مدت کوتاهی این عدد به 10 میلیون نفر رسیده است که نشان دهنده‌ی اعتماد و اقبال مردم به پیام‌رسان‌های داخلی است.

 برای پیوستن به مشرق در سروش از لینک‌ مستقیم زیر استفاده کنید.

مشرق در پیام رسان‌ موبایلی سروش:                 Sapp.ir/Mashreghnews_ir

 

سروش از امکاناتی مانند کانال‌های عمومی، ارسال بازخورد به مدیر کانال، ثبت نظر و لایک به محتوای منتشر شده، ارسال هر گونه فایل (تصویر، صدا، ویدئو و....)، شرکت در مسابقات و نظرسنجی‌ها، گفتگوی دو نفره و گروهی، جابجایی سریع و ایمن پیام‌ها، ارسال هرگونه فایل برای دوستان، استیکرهای زیبا و متنوع، تماس رایگان مبتنی بر اینترنت، سرویس خرید شارژ تلفن‌همراه و پیش‌بینی آب‌وهوا برخوردار است. همچنین کاربران سروش قادرند با اسکن بارکد، پرداخت قبوض خود را انجام دهند و تاریخچه پرداخت قبوض نیز برای کاربران قابل رویت است. در کنار همه‌ی این‌ها، تعرفه‌ی مصرف اینترنت برای استفاده از این پیام‌رسان نیز رایگان است.

البته سروش مانند هر پیام‌رسان دیگری در ابتدای مسیر خود دارای نقاط ضعفی نیز هست؛ توانایی اصلی یک نرم‌افزار زمانی مشخص می‌شود که حجم کاربران زیادی بر روی آن فعال شوند و به نوعی بر روی سرورهای آن فشار بیاید. در هفته‌های اخیر و به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام، با رجوع بیشتر مردم به پیام‌رسان سروش، اختلال‌هایی در این پیام‌رسان رخ داد. این نشان‌دهنده‌ی آن است که پیام‌رسان سروش در این بخش دچار برخی از ضعف‌هاست که بایستی به مرور آنها را برطرف نماید.