لزوم اجتناب شهرداری از صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در سطح شهر

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور با بیان اینکهنمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی است،‌ اظهار کرد: باید برگزاری این نمایشگاه متناسب با شأن افراد و جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: بر خلاف نظر شورا و توافق شهرداری با وزارت فرهنگ و ارشاد، نمایشگاه بین المللی کتاب به جای آن که در مجموعه نمایشگاه آفتاب برگزار شود در مصلی تهران برگزار شد.

اعطا با اشاره به تمام تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده، گفت: با وجود تمام این تمهیدات شاهد ترافیک سنگین در اتوبان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به نمایشگاه مصلی بودیم. همچنین فضا پاسخگوی خیل عظیم افراد نبود و مصالح ساختمانی به وفور در آن به چشم می‌خورد، به طوری که مراجعه کنندگان از حداقل امکانات نیز بهره مند نبودند.

وی ضمن تشکر از رئیس شورای شهر تهران به خاطر نشان دادن واکنش به برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در سطح شهر گفت: انتظار می‌رود شهرداری هرچه سریع تر شهر آفتاب را تکمیل کند و زمینه برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب را در آ‌نجا فراهم سازد. همچنین انتظار می‌رود از صدور مجوز برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در سطح شهر اجتناب شود.