نوشیدنی هایی که چربی‌های شما را مثل کوره می‌سوزانند!

 برای تهیه یک معجون چربی سوزقوی این مواد را آماده کنید:

۱. یک لیموی تازه و بزرگ

۲. هشت فنجان آب

۳. یک خیار بزرگ

۴. چند برگ نعناع تازه (از ۲ تا ۴ شاخه نعناع کافی است)

۵. یک زنجبیل تازه (حدودا ۱۰۰ گرم)

برای تهیه این معجون چربی سوز قوی ابتدا لیمو را تمیز بشویید و به دو قسمت تقسیم کنید. بهتر است سر و ته لیمو را هم بزنید. و تبدیل به برش دایره ای شکلی شود. سپس ۸ فنجان آب را در یک کاسه بزرگ بریزید و لیموها راداخل آن بیندازید. خیار را پوست بکنید و چند برش بزنید و تمام قطعاتش را داخل کاسه آب و لیمو بریزید. برای نتیجه بیشتر در چربی سوزی هر تعداد برگ نعناعی که داشتید را به این مواد اضافه کنید. سپس زنجبیل را پوست بکنید و داخل کاسه رنده کنید و کل مواد را خوب هم بزنید تا حسابی با هم مخلوط شوند. معجونی که آماده کرده اید در یک ظرف درپوش دار بریزید و داخل یخچال نگهداری کنید. از روز بعد قبل از خواب یک فنجان از این نوشیدنی را میل کنید و در طول روز هم دو سه بار که احساس تشنگی کردید می توانید به جای آب معمولی این نوشیدنی دست ساز خودتان را بنوشید. پس از یک هفته مصرف این نوشیدنی اولین نتایج معجزه آسا را خواهید دید.

یک چای چربی سوز قوی
یکی از روش های ترکیب زنجبیل و لیمو ترش به منظور استفاده از خواص چربی سوزی قوی آنها تهیه یک چای زنجبیل لیمویی است. مراحل تهیه کردن این چای ساده هست و شما می توانید یک طعم خوشمزه و دوست داشتنی را با نوشیدن این چای تجربه کنید. به اندازه یک لیوان آب را روی حرارت بگذارید تا به جوش آید وقتی آب به جوش آمد آن را از روی حرارت بردارید و به آن یک تکه کوچک زنجبیل اضافه کنید و درلیوان را بگذارید حال اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه زنجبیل درون آب داغ به اصطلاح دم بکشد حال آب ۱ عدد لیموی تازه را به آن اضافه کنید و نوش جان کنید . بهتر است این چای را قبل از صبحانه میل کنید. چربی سوزی قوی را بعد از مصرف آن خواهید دید.

تهیه لیموناد چربی سوز قوی
این لیموناد چربی سوز قوی خوشمزه ترکیبی از دستور العمل های کلاسیک است که همه ما می دانیم، البته این بار با خواص شگفت آور زنجبیل! استفاده از ترکیب زنجبیل در این نوشیدنی باعث می شود این لیموناد به یک نوشیدنی با خواص بیشتر و لاغرکننده تبدیل شود. لیموناد را همانطور که به طور معمول درست میکنید آماده کنید،اما این بار برای شیرین کردن آن از شکر تصفیه شده استفاده نکنید. سپس به آن یک قاشق چای خوری زنجبیل رنده شده اضافه کنید، و اگر دوست دارید همچنین می توانید چند برگ کلم خرد شده را هم به این نوشیدنی پر خاصیت اضافه کنید. اضافه کردن کلم ریز خرد شده به این نوشیدنی خاصیت سم زدایی آن را تقویت می کند. ترجیحا قبل از صبحانه این نوشیدنی را آماده و نوش جان کنید.

چربی سوزی قوی با این ترکیب
2 قاشق زیره سبز

نصف لیمو

نصف لیوان آب

2 قاشق زیره را در آب بریزید و اجازه بدهید یک شب در آب بماند صبح آن را بجوشانید و بعد مواد را صاف کنید و آب را داخل لیوان بریزید و مقداری به آن لیمو تازه اضافه کنید و اگر تمایل دارید می توانید به آن عسل هم بیفزاید و بعد بنوشید. این نوشیدنی را صبح ها به مدت دو هفته مصرف کنید تا اثرات چربی سوزی قوی آن را ببینید.

یک اشتباه رایج درباره چربی سوزی
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بسیاری از مردم دچار آن می‌شوند این است که فکر ‌می‌کنند آنها فقط کافیست که ازیک مکمل چربی سوز قوی بدنسازی استفاده کنند و بعد از آن وزن از دست خواهند داد. آنها فکر می کنند که چربی سوز راه حل معجزه آسای است که آنها دنبالش بودند.

اما گرفتن رژیم غذایی با کالری محدود ۸۰ درصد از جنگ برای کاهش وزن است.

اگر شما می‌توانید آن را انجام و ادامه دهید، پس ۸۰ درصد کار را انجام داده‌اید. بقیه آن ورزش و زمان است، و همچین می توانید از مکمل‌ها کمک اضافی دریافت کنید.

چربی سوز قوی بدنسازی می تواند به کاهش چربی کمک کند، اما فقط در صورتی که یک رژیم غذایی مناسب در کار باشد.

چربی سوزها به روش‌های متنوعی اثر می‌گذارند. آنها می توانند انرژی را افزایش دهند، به کاهش اشتها کمک کنن.

چربی را برای مصرف انرژی استفاده کنند، و حتی متابولیسم و دمای بدن شما را افزایش دهند که کالری بیشتری را در طول روز بسوزانید.