خبر خوش فتاح برای  مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نشست خبری که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امشب مستمری مددجویان تحت پوشش‌ کمیته امداد و سازمان بهزیستی به همراه یارانه‌ها به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ درصد به مستمری تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اضافه می‌شود، افزود: همچنین مابه‌التفاوت ۳ ماه فروردین، اردیبهشت و خرداد نیز به مددجویان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص فروش ساختمان سوهانک گفت: ساختمان سوهانک به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه آزاد فروخته شد. همچنین خریدار ساختمان سوهانک، پرداخت تبعات اخذ پایان کار و تغییر کاربری را برعهده گرفته است.

وی با بیان اینکه ۳۵ درصد از این مبلغ پیش پرداخت شده است، گفت: تا کنون ۳۰۰ میلیارد تومان از محل فروش ساختمان سوهانک دریافت کرده ایم. مابقی پول  را هر ۶ ماه به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان چک دریافت کرده‌ایم.

فتاح خاطرنشان کرد: ماه گذشته سوهانک به طور رسمی به دانشگاه آزاد تحویل داده شد.

وی درخصوص نحوه هزینه کرد پول حاصل از فروش سوهانک گفت: پول حاصل در صندوق امداد و ولایت سپرده گذاری شده است و به صورت وام قرض الحسنه ضروری به مددجویان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد: بر این اساس ظرف ۳ ماه آینده هیچ پشت نوبتی برای وام ضروری نخواهیم داشت.

فتاح از همکاری با سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد و گفت: طی امضای قرارداد سه جانبه مقرر شد ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی احداث شود.

وی درخصوص امتیاز کمیته امداد در این زمینه گفت: این همکاری به نحوی است که هیچ فشار اقتصادی بر مددجویان کمیته امداد وارد نشود، در این راستا مددجویان کمیته امداد از وام بنیاد مسکن استفاده نمی‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: طراحی نقشه‌های ۱۰ هزار واحد مسکونی انجام و جانمایی‌های لازم لحاظ شده است. همچنین تمام این واحد‌ها ضد زلزله هستند و تا پایان سال بخش اعظمی از واحد‌ها ساخته می‌شود.