امروز؛ اعزام اولین گروه از زائران کشورمان به مکه مکرمه

 جواد شاد ، با اشاره به اینکه تاکنون ۹ هزار و ۴۵۸ زائر در قالب ۴۰ پرواز و ۶۹ کاروان وارد مدینه منوره شده‌اند، اظهار کرد: امروز اولین گروه از زائرانی که وارد مدینه شده‌اند، پس از طی شش روز زیارت در مدینه، در مسجد شجره محرم شده و به سمت مکه مکرمه اعزام می‌شوند.

وی در ادامه درباره کیفیت ارائه خدمات به زائران در مدینه اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته خدمات خوبی در زمینه اسکان و تغذیه به زائران ارائه می‌شود. چهار درمانگاه نیز راه‌اندازی و به ۴۰۰ قلم دارو تجهیز شده است. پزشکان عمومی و متخصص در این درمانگاه‌ها در حال ارائه خدمات پزشکی به زائران کشورمان هستند.

معاون ستاد مدینه در پایان گفت: زائران روزانه علاوه بر زیارت حرم پیامبر اکرم (ص) و بقیع، در جلسات انس و معرفت که توسط بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود و همچنین در جلساتی که کاروان‌ها در هتل‌ها برگزار می‌کنند، شرکت کرده و از روز سوم یا چهارم حضور خود در مدینه به زیارت دوره مشرف می‌شوند که طی این زیارت از قبور شهدای احد و حضرت حمزه، مسجد قبا و ذوقبلتین و آثار تاریخی آن بازدید می‌کنند. زیارت زائران کشورمان همانند سال‌های گذشته طبق روال عادی انجام می‌شود.