روشی ارزان برای رشد سریع موها/با مصرف این روغن‌ها 100سال عمر کنید

ترفندی معجزه آسا برای رشد موها

برخى محققان طب سنتى روشى آسان و موثر براى رشد مو و از بین بردن سلول هاى مرده مو خبر دادند، براى این کار قبل از حمام ٢ الى سه قاشق چایخورى نمک به شامپوى خود اضافه کنید؛ این کار باعث مى شود با حذف سلول هاى مرده پوست، شوره از بین برود.

نمک موجود در شامپو چربى اضافى مو را حذف مى کند و شما را از دست شوره سر و مشکلات پوست سر خلاص مى کند و براى رشد مو بسیار مفید است، اما دقت کنید این کار را به مدت محدود انجام دهید.

با روغن های گیاهی مرگ زودرس را از خودتان دور کنید

نزدیک به ٤٠ درصد مرگ و میر در کشور ناشى از بیمارى هاى قلبى و عروقى است؛ مصرف سرانه روغن در کشور طى ٥٠ سال گذشته به بیش از ٢٠ کیلوگرم رسیده است، هزینه ى درمان بیمارى هاى قلبى و عروقى بسیار بیشتر از مصرف روغن هاى زیتون، ارده، کنجد و غیره است، مى توان با مصرف این قبیل روغن ها از بروز بیمارى قلبى و عروقى جلوگیرى کرد و زندگى با کیفیتى داشته باشیم.

درمان طبیعی زانو درد

بهترین روش هاى درمان درد زانو و مفاصل استفاده از کلم پیچ است؛ برگ هاى خارجى کهنه کلم را جدا کنید، سپس یک برگ کلم را به طور کامل بدون شکستگى و پارگى جدا کنید، برگ را بشویید و سپس اتو را روى برگ قرار دهید تا صاف شود، کمى صبر کنید تا کلم خنک شود سپس روى زانو قرار دهید ( اما کاملا سرد نباشد) سپس با یک باند زانو را همراه کلم ببندید و به مدت یک ساعت صبر کنید، کلم به ویژه کلم قرمز براى التهاب و درد مفاصل و زانو بهترین است.

گوش عشق کدام است؟

دانشمندان پس از مطالعات بیان کرده اند که گوش چپ اطلاعات خود را به نیمکره سمت راست مغز ارسال مى کند، بنابراین گوش چپ، گوش عشق است و عبارات عاشقانه را در این گوش بگویید.

زمانى که زوجین از کلمات عاشقانه استفاده مى کنند تاثیرات زیادى بر روح و روان آن ها دارد، این کلمات احساس رضایت نسبت به زندگى را به او مى دهد و با اشتیاق بیشترى به زندگى خود ادامه مى دهد.

علت کبودى ناگهانى بدن چیست؟

برخى افراد به طور ناخودآگاه دچار کبودى در برخى از نواحى بدن خود مى شوند که علت آن را نمى دانند و باعث آزار و اذیتشان است؛ خوب است بدانیم این کبودى به علت هاى مختلفى در بدن مى تواند به وجود آید، یکى از این علت ها به دلیل ضعیف بودن عروق خونى یا رژیم غذاى نا مناسب است، بهتر است از انجام تمرینات سنگین خوددارى و ویتامین C بیشترى مصرف کنید، اگر این کبودى طولانى مدت ماند حتما به پزشک مراجعه کنید.