واکنش نظری به  اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان

حجت نظری درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: یکی از بهترین اتفاقاتی که در مجلس شورای اسلامی رخ داد تصویب اصلاح قانون منع به‌ کارگیری نیروهای بازنشسته بوده است. 

وی افزود: اجرای این قانون قطعاً می‌تواند اتفاقات خوبی را در سطح کشور رقم بزند و در شهرداری تهران نیز پیگیری خواهیم بود که نیروهای بازنشسته به کارگیری نشوند و این اتفاق می‌تواند پویایی و خلاقیت مدیران را بالا ببرد.

نظری افزود: بنده سه ماه پیش طرحی با امضای 14 عضو شورای شهر تهران اعلام کردم مبنی بر اینکه از مدیران جوان در شهرداری تهران استفاده شود.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تعداد مدیران بازنشسته در شهرداری تهران مشخص شده است، گفت: تعداد آنها را نمی‌دانم ولی شهردار تهران منع به کارگیری بازنشستگان را آغاز کرده است. 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شهردار تهران نیز جزو نیروهای بازنشسته محسوب می‌شوند، گفت: وقتی قانونی تصویب می‌شود برای اجرا مراجعه مختلفی نظر می‌دهد ولی نباید نظر شخصی در قانون اعمال شود و قطعاً در این قانون نیز انعطافات و استثنائات وجود دارد.

عضو شورای شهر تهران،گفت: در خصوص شهردار تهران نیز مرجع تصمیم‌گیری شورای شهر است که بر اساس مصوبه و قانون مجلس اقدام می‌کند.

نظری گفت: بر اساس قانون افشانی شهردار تهران برای ادامه کار در شهرداری منعی ندارد و برای دیگر افراد بازنشسته به جد پیگیری خواهیم کرد تا هر چه زودتر مدیرانی جوان جایگزین آنها شود.