کاهش وزن چشم گیر با این صبحانه مقوی

کاهش وزن و افزایش طول عمر فقط با یک تغییر در رژیم غذایی آن هم در مهم ترین وعده یعنی صبحانه امکان پذیر است. صبحانه مهم ترین وعده غذایی است. بنابراین باید حداکثر تلاشمان برای سالم تر کردن این وعده غذایی را به کار ببندیم. اگر نمی دانید که بهترین گزینه برای وعده صبحانه چیست با ما همراه باشید. 

جو دوسر یکی از بهترین گزینه ها برای صبحانه است. جو دوسر علاوه بر خاصیت سیر کنندگی بالایی که دارد، سطح انرژی شما را هم افزایش می دهد. جو دوسر مزایای سلامتی زیادی برای بدن دارد از درمان زخم معده و مشکلات عصبی گرفته تا جوان سازی پوست و کم شدن حفرات پوستی و مشکلات رحم در خانم ها. جو دو سر سرشار از ویتامین E، ویتامین B1، آنتی کسیدان ها، اسید فنولیک، سلنیوم، فسفر، منیزیم، بیوتیم، مولیبدن، و مس است. نصف لیوان بلغور جو دسر حاوی ۱۳ گرم پرتئین است و ¼ منگنز مورد نیاز بدن را تامین می کند. خوردن بلغور جو دو سر برای صبحانه موجب افزایش طول عمر و کاهش وزن می شود. جو دوسر شاخص گلیسمی پایینی دارد یعنی مصرف آن به سرعت منجر به افزایش قند خون نخواهد شد. مصرف جو  دوسر در وعده صبحانه باعث می شود احساس سیری بیشتری در طول روز داشته باشید و در نتیجه مصرف کالری روزانه تان تا ۸۰% کاش پیدا کند که به نوبه خود از پرخوری در طول روز پیشگیری می کند.

 مزایای جو دوسر برای کاهش وزن و افزایش طول عمر

 تقویت سیستم ایمنی پیشگیری از سرطان سینه منبع عالی فیبر قابل تحمل برای افراد مبتلا به بیماری سلیات که نمی توانند گلوتن را هضم کنند کاهش کلسترول پیشگیری از آسم تعادل قند خون و پیشگیری از ابتلا به دیابت نوع ۲ کاهش بیماری های قلبی عروقی برای وعده صبحانه می توانید از شیوه های مختلف برای مصرف جو دوسر استفاده کنید. جو دوسر آماده و فوری که نیم پز شده و آماده هستند. پرک جو دوسر بلغور جو دو سر غله جو دوسر همیشه سعی کنید جو دوسری که کمتر فراوری شده را خریداری نمایید. از جو دوسر می توانید در شیک ها، مافین، اسموتی یا همراه با ماست استفاده نمایید. از همین امروز شروع به مصرف هر روز جو دوسر کنید و شاهد تاثیر معجزه آسای آن بر بدنتان باشید.