خدمات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در روز‌های عرفه و عید سعید قربان

عبدالحسین رحیمی با اشاره به استقبال شهروندان از عرضه بهداشتی دام توسط این سازمان گفت: از ۲۶ هزار راس دام عرضه شده در ۲۷ جایگاه، بیش از ۲۲ هزار راس آن طی روز‌های عرفه و عید سعید قربان توسط شهروندان خریداری شد.

وی با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از آلودگی‌های محیط زیستی افزود: حضور ۳۰۰ دامپزشک و کارشناس بهداشت و ۵۰۰ نفر ذابح حرفه‌ای در این طرح، علاوه بر تامین سلامت شهروندان در مقابل انواع بیماری‌های مشترک دام و انسان به ویژه تب کریمه کنگو، تاثیر چشمگیری در حفظ محیط زیست شهر داشت.

رحیمی به معاینه پیش از ذبح و پس از ذبح دام توسط دامپزشکان در جایگاه‌های عرضه دام اشاره و تصریح کرد: بیش از نیمی از دام‌های فروخته شده به شهروندان در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زیر نظر دامپزشکان حاضر در جایگاه‌ها توسط ذابحین حرفه‌ای ذبح شد و بخشی از دام‌ها نیز بنا به درخواست شهروندان پس از انجام معاینات اولیه و تایید سلامت دام، به صورت زنده در اختیار خریداران قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با موفقیت آمیز خواندن اجرای طرح عرضه بهداشتی دام اظهار کرد: اعتماد شهروندان به جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام حاصل زحمات ۳ ماهه تمامی کارکنان سازمان و همراهی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران بود که باید از این اعتماد به عنوان یک سرمایه بزرگ حفاظت کرد.

گفتنی است، طی روز‌های عرفه و عید سعید قربان برخی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تهران از جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام بازدید و از تلاش‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قدردانی کردند.