تمهیدات انتظامی و ترافیکی ناجا برای ایام سوگواری محرم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس برابر قانون اجازه جولان به متعرضان و قانون شکنان را نخواهد داد و با اقتدار توام با مهربانی بدنبال ارتقاء امنیت و در پی آن رضایتمندی عمومی است.

سردار اسکندر مومنی در حاشیه جلسه جمع بندی نظارت ستادی در شرق استان تهران در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات در همراهی همه جانبه با نیروی انتظامی، اظهار داشت: اصحاب رسانه، مروجان امنیت در جامعه هستند.

وی با تقدیر از اقدامات خوب و موثر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، افزود: بحمدالله عملکرد این فرماندهی نسبت به گذشته و نیز از لحاظ امنیتی و کشفیات ارتقاء داشته و جرائم آن نیز کاهش محسوسی پیدا کرده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افتتاح مرکز تجمیع فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خاطر نشان کرد: با تدبیر فرمانده گرانقدر نیروی انتظامی، این مرکز تاکنون در ۲۰ استان کشور با هدف ارتقاء نظارت و کنترل سازمانی و نیز افزایش بهره برداری مدیریتی راه اندازی شده است.

جانشین فرمانده ناجا به برخورد پلیس در بخش مبارزه با مخلان نظام اقتصادی کشور، افزود: پلیس برابر قانون اجازه جولان به متعرضان و قانون شکنان را نخواهد داد و با اقتدار توام با مهربانی بدنبال ارتقاء امنیت و در پی آن رضایتمندی عمومی است.

سردار مومنی با تاکید بر اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی پلیس در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: در طرح محرم با همکاری همیاران محرم پلیس و با حضور کاملا ملموس نیروی انتظامی درصدد برقراری امنیت و آرامش مراسمات و دسته جات عزاداری با رعایت توصیه‌های پلیس برای شهروندان هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین همزمان با بازگشایی مدارس طبق سنوات گذشته با افزایش ۳۰ درصدی حجم تردد‌ها و تراکم ترافیکی روبرو هستیم که در این خصوص نیز پلیس برنامه‌های ویژه‌ای در قالب طرح مدارس برای سهولت تردد دانش آموزان دارد.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه با تقدیر از همراهی همه جانبه مردم با پلیس در تمامی زمینه ها، خاطرنشان کرد: بحمدالله براساس نظرسنجی‌های انجام شده از دستگاه‌های برون سازمانی، نیروی انتظامی نمره نزدیک به ۹۰ را کسب کرده که نشان از تلاش‌های سخت کوشانه و خالصانه همکاران بنده در راستای خدمت به مردم عزیز است.