توضیحات سردار اشتری درباره علت احضار سلبریتی‌ها به آگاهی

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان مراسم افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهبر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به احضار برخی از سلبریتی‌ها به اداره آگاهی به منظور پاسخگویی در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه اظهار کرد: آنچه در این خصوص رخ داده احضار نبوده بلکه ما از آن‌ها دعوت کردیم تا توضیحاتی را ارائه دهند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی تعدادی از سلبریتی‌ها را به ما معرفی کرد و خواست که با توجه به اطلاعاتی که آن‌ها در اختیار دارند نسبت به تکمیل سایر اطلاعات کمک کنند.

وی افزود: اطلاعات دریافتی از این افراد به مرجع قضایی ارجاع شد و اینکه دستگاه قضایی چه تصمیمی برای ما می‌گیرد ما اطلاعی نداریم.

سردار اشتری در ادامه در خصوص تحویل 6 بالگرد و 12 پهباد به ناجا گفت: از روز گذشته وزارت دفاع تجهیزات جدیدی را به ما تحویل داده است، چنانچه اسفند ماه سال گذشته هم تفاهم‌نامه‌ای میان ناجا و وزیر دفاع امضا شد و بر اساس آن قرار شد تا در سال 97 تجهیزات مورد نیاز تحویل ما شود.

وی با تاکید بر اینکه لازم بود اعتبارات مربوط به این تجهیزات از سوی ناجا تأمین شود، خاطر نشان کرد: بخشی از این اعتبارات به وزارت دفاع داده شد که نسبت به اعتباراتی که ما در اختیار آن‌ها دادیم همکاری خوبی داشتند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در طی این همکاری‌ها 6 فروند بالگرد جدید تحویل ناجا شد، گفت: 4 فروند آن‌ها کاملا جدید و 2 فروند دیگر اورهال شده‌ بودند.

وی با بیان اینکه 12 فروند پهباد جدید هم به ناجا دادند، افزود: ما از این پهبادها می‌توانیم به منظور شناسایی اشرار در مرزها و کنترل ترافیک جاده‌ها استفاده کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه برخی تجهیزات را هم برای یگان‌های مختلف ناجا از جمله یگان ویژه تحویل گرفتیم، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از این امکانات مأموریت‌های خود را به شکل شایسته انجام دهیم.

فرمانده انتظامی کشور افتتاح مرکز هوشمند کنترل ترافیک را از اقدامات مهم پلیس در هفته ناجا خواند و تاکید کرد: با امکانات جدیدی که در اختیار ناجا قرار گرفته تحولات خوبی در پلیس رخ می‌دهد.