آیا راهی برای حفظ افشانی وجود دارد؟

رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه روز یکشنبه مشخص خواهد شد که آیا راهی برای حفظ افشانی وجود دارد و یا باید وارد فاز انتخاب شهردار جدید شویم.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب نشدن استفساریه استثنا شدن شهرداران در قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس و ادامه به کار افشانی در شهرداری تهران اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی که روز یکشنبه با حضور افشانی برگزار خواهد شد، در مورد ادامه کار او در شهرداری تهران تصمیم گیری می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با تصویب نشدن استفساریه در مجلس وارد فاز انتخاب شهرداری می‌شوید و یا از راهی دیگر برای حفظ آقای افشانی وارد عمل خواهید شد؟، گفت: در جلسه روز یکشنبه مشخص خواهد شد که آیا راهی برای حفظ آقای افشانی در شهرداری تهران وجود دارد و یا باید وارد فاز انتخاب شهردار جدید شویم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در جلسه روز شنبه هم در خصوص وضعیت افشانی گفتگو خواهید کرد یا خیر؟، تصریح کرد:‌ جلسه روز شنبه با معاونت برنامه‌ریزی برای بررسی برنامه سوم برگزار خواهد شد، اگرچه موضوع بازنشستگی افشانی حائز اهمیت است، اما در جلسه روز شنبه هیچ بحثی در این مورد مطرح نخواهد شد.