دستگیری سارقان کارت عابر بانک

سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: درحوالی ساعت ۱۸ مورخه ۱/۷/۹۷ شخصی به نام، ولی الله با مراجعه به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام کرد که در حال رفتن به سمت منزل بوده که دو نفر موتور سوار از پشت سر به وی نزدیک شده و پس از توقف به سمت من حمله ور شدند و با تهدید چاقو عابر بانک وی را سرقت و به اجبار رمز آن را از شاکی گرفتند و بعد از آن هم به سرعت از محل متواری شدند.

وی افزود: سارقان در همان روز سرقت با حضور در پاساژ علاء الدین با کارت مالباخته یک عدد گوشی همراه با کارت مالباخته و با نام وی و بعد از آن یک دستگاه هوندا ۱۲۵ جمعا به مبلغ ۱۲ میلیون تومان خریداری کرده اند.

سرهنگ عزیزخانی تصریح کرد: با به دست آمدن سر نخ‌های مختلف از تردد سارقان و پاتوق‌های یکی از سارقان، سارق در نهم دی ماه سال جاری به نام محسن در قهوه خانه‌ای در محدوده امام زاده حسن دستگیر و به پایگاه هشتم انتقال داده شد که با توجه به اعترافات محسن همدست وی به نام مهدی در خیابان فلاح شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: سارقان که حدودا ۲۰ ساله هستند در اعترافات خود اعلام کردند که پس از سرقت از آنجایی که شماره رمز کارت را از مالباخته گرفته بودند، یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه موبایل خریداری کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه پرونده اتهامات این سارقان در شعبه ۵ بازپرسی ناحیه ۳۴ تهران رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: تحقیقات از این سارقان در پایگاه هشتم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد.