برگزاری همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع ۹۸ در قم

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه با اشاره به اینکه این همایش به منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حج آینده با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد، اظهارداشت: این همایش دو روزه است، روز اول همایش از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور تمامی روحانیون، معین ومعینه‌های کاروان‌ها خواهد بود و روز دوم همایش به برگزاری کارگاه آموزشی معین و معینه‌های کاروان‌ها از ساعت ۸ تا ۱۸ اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه یادآورشد: دراین همایش، علاوه بر تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های حج ۹۸، کارگاه‌های مهارتی معنویت افزایی، حل تعارض و سبک زندگی اسلامی نیز برگزارخواهد شد و بسته‌های آموزشی و فرهنگی دراختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی از تمامی روحانیون، معین ومعینه‌های حج آینده خواست برای حضور در این همایش، برنامه‌ریزی کنند و تاکید کرد معین و معینه‌های کاروان‌ها در کارگاه آموزشی روزجمعه باید حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این همایش از طریق پایگاه مدیریت جذب و سازماندهی و ارسال پیامک انجام شده است، افزود: حضور تمامی روحانیون، معین و معینه‌هایی که برای حج سال ۹۸ دعوت شدند در این همایش الزامی است.

این همایش در سالن اجتماعات بیداری اسلامی جامعه الزهرا قم واقع در بلوار امین، سالاریه، خیابان بوعلی برگزار خواهد شد.