راهکار طلایی برای از بین بردن شوره سر

به گزارش افکارنیوز، شوره سر اختلالی است که اگر درمان نشود ریزش شدید مو و ایجاد ظاهری بد را به دنبال خواهد داشتدانه های سفید شوره موی سر زمانی که بر روی لباس ظاهر می شوند بسیار نا خوشایند و بد شکل به نظر می رسند و حس بدی را منتقل می کنند که افراد حاظرند هر راهی را برای خلاصی از آن امتحان کنند.

علل شوره‌ سر

اخبار اجتماعیروغن درخت چای از عهد باستان در درمان بیماری‌هایی از جمله آکنه تا پسوریازیس استفاده می‌شود، همچنین اثبات شده که روغن درخت چای دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی قوی است که می‌تواند به کاهش علائم شوره‌ سر کمک کند، روغن درخت چای در مقابله با نوع خاصی از قارچ که می‌تواند باعث بروز درماتیت و شوره سر شود، موثر است.

درمان شوره سر

ساده ترین راه برای استفاده از روغن درخت چای این است که آن را با آب مقطر مخلوط کنید. شما دو گزینه و روش با این ماسک دارید ، شما می توانید روغن را به موهایتان بزنید و چند دقیقه اجازه دهید روی موهایتان بماند و یا کل روز بماند و سپس موهایتان را بشورید. اگر موهای چربی دارید، اولین گزینه و راه را پیشنهاد می کنیم برای موهای خشک بهترین راه روغن گذاشتن و نگه داشتن آن برای کل روز است. این نه تنها به شما در جلوگیری از ریزش مو کمک می کند، بلکه موهایتان را نیز مرطوب می کند.

بر اساس مطالعه‌ای مصرف ۴ هفته شامپوی حاوی روغن درخت چای با ۵ درصد روغن درخت چای در درمان شوره سر بسیار موثر است و ۴۱ درصد موجب کاهش چربی و خارش می‌شود البته روغن درخت چای می‌تواند موجب تحریک پوست‌های حساس شود و بهتر است آن را به روغن نارگیل اضافه کرد و این کار به افزایش خواص ضد میکروبی و ضد التهابی آن کمک می‌کند.