ترافیک پرحجم در خروجی‌های مشهد

هادی امیدوار رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص وضعیت ترافیک در سطح جاده‌های استان گفت: ترافیک در تمام خروجی‌های شهر همچون مشهد به سمت ملک‌آباد، مشهد به سمت نیشابور و سبزوار، مشهد به سمت تربت‌ حیدریه و گناباد، مشهد به سمت چناران و مشهد به سمت فریمان و تربت جام متأسفانه با وجود توصیه‌هایی که شده مبنی بر ماندن مردم در خانه پرحجم است.

اخبار اجتماعی- او با بیان اینکه حجم ترافیک در ورودی‌های شهر مشهد سبک است، به آمار تصادفات اشاره کرد و ادامه داد: متأسفانه امروز در محور تربت‌ حیدریه به رشتخوار در اثر برخورد یک دستگاه تریلی با یک خودرو پراید منجر به کشته شدن دو سرنشین خودرو پراید شد، همچنین دو فقره تصادف جرحی با سه نفر مجروح در محورهای تایباد و نیشابور رخ داده است.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون تمام جاده‌های استان از لحاظ آب‌وهوا در وضعیت مناسب و مساعدی به سر می‌برند و تنها ممکن است در اواخر شب در گردنه تیوان و گوجکی با توجه به برودت هوا پدیده مه‌گرفتگی را داشته باشیم‌.

امیدوار با بیان اینکه متأسفانه برخی از هم‌وطنان توصیه‌ها را جدی نمی‌گیرند، افزود: روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ نفر از هموطنان در اثر رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و جدی نگرفتن توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های کشور کشته می‌شوند و در خراسان رضوی از ابتدای ماه جاری تا امروز حدود ۱۵ کشته در سطح جاده‌های استان داشته‌ایم.

او تصریح کرد: متأسفانه بی‌توجهی مردم نسبت به توصیه‌های ما در خصوص تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر حضور آن‌ها در منازل با توجه به شیوع ویروس کرونا دیده می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به اینکه ترافیک پرحجم در خروجی‌های مشهد و ورودی ییلاقات استان همچون کلات نادر وجود دارد، گفت: مردم برای محافظت از جان خود و سایر شهروندان از هرگونه سفر غیرضروری اجتناب کنند تا شهرها و روستاهای کوچک که درگیر این بیماری و تهدید نشده‌اند از خطر ابتلا به ویروس کرونا و شیوع آن مصون بمانند.