واریز کمک هزینه تحصیلی دانشجویان تحت پوشش بهزیستی

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع خبرنگاران درباره پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان تحت پوشش بهزیستی شاغل به تحصیل در دانشگاه های دولتی، اظهار کرد: کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی که در دانشگاه دولتی درس می‌خوانند، در سال جاری پرداخت شد.

اخبار اجتماعی - رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: برای دانشجویانی که در دوره کاردانی پیوسته و غیرپیوسته‌اند مبلغ ۴۰۰ هزار تومان، دانشجویان مقطع کارشناسی مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ۱ میلیون تومان و برای دانشجویان مقطع دکتری ۲ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی واریز شد.

وی با بیان اینکه این کار برای تشویق دانشجویان برای تلاش در قبول شدن در دانشگاه‌های دولتی و ادامه تحصیل در این دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود، افزود: ۲ هزار ۹۱۹ نفر از مددجویان که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند از دانشجویان دارای معلولیت شاغل به تحصیل هستند و دانشجویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی در حوزه اجتماعی قرار دارند شامل دریافت این کمک هزینه نیز شدند.

قبادی دانا خاطرنشان کرد: نوبت قبلی نیز ترم گذشته بود که آذر ماه سال ۹۸ بر روی کارت بانکی دانشجویان معلول تحت پوشش بهزیستی شارژ شده است و نوبت دوم نیز امروز ۸ تیر بر روی کارت بانکیشان شارژ شد.