آخرین آمار کرونا در ایران در 2 مرداد 99 / جانباختن 221 بیمار

سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴ نفر از آنها بستری شدند.

اخبار اجتماعی - لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۴ هزار و ۳۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۷۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۷ هزار و ۲۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۶۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تاکنون دو میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری بیان کرد:همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

خبر ناامید کننده سازمان بهداشت جهانی درمورد واکسن کرونا

طبق گفته مقامات سازمان جهانی بهداشت واکسن کرونا تا سال ۲۰۲۱ به جهان عرضه نخواهد شد.

وقتی "معتادان کرونا می‌گیرند"/ افزایش آمار ابتلای معتادان به کووید ۱۹

براتی سده گفت: درحال حاضر تعداد بیشتری از معتادان متجاهر در گروه‌هایی که جمع آوری می‌شوند به کووید ۱۹ مبتلا هستند.

آخرین آمار جهانی کرونا در 2 مرداد 99 / ابتلای 72000 آمریکایی در یک شبانه روز گذشته +جدول

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۵ میلیون و ۳۷۹ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۷۲ هزار مبتلا به مجموع ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید.