انتصابی معنادار در وزارت صنعت، معدن و تجارت

به گزارش افکارخبر، محمد رضا نعمت‌زاده با صدور حکمی محمود دودانگه را به سمت قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت منصوب کرد. در متن این حکم صادر شده آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد قائم مقام وزیر در امور تجارت و معاون امور اقتصادی و بازرگانی به عنوان قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی منصوب می‌شوید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حکم تصریح کرده است: با عنایت به گستردگی فعالیتهای معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت  انتظار می‌رود تا با بهره گیری از بهترین ابزارها، کاراترین روشها و در راستای سیاستهای وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف و تعالی آن حوزه و با هماهنگی معاون امور اقتصادی و بازرگانی اهتمام لازم به عمل آورید.

ریاست مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی و مشاور وزیر از جمله سوابق محمود دودانگه است.

 محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت در حالی امروز با صدور حکمی محمود دودانگه را به سمت قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد که روز گذشته لایحه پیشنهادی دولت برای برنامه ششم توسعه، مبنی بر ادغام بخش بازرگانی وزارت صنعت با وزارت اقتصاد توسط تسنیم منتشر شده بود.