شاخص بورس قرمز پوش شد

 شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۴۴.۸۰۴ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۹۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۸۶۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۳۸۳ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، تاپیکو، پارسان، شپنا، وغدیر، خودرو، کچاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۷۰.۵ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۷۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۴۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۸ میلیون سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

کاهش شاخص بورس در میانه معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۱۹.۶۴۸ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۲۴۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۸۱۲ میلیون سهم طی ۷۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، خودرو، وغذیر، شپنا، پارسان، فارس با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس درجریان معاملات با ۹۰.۱۱ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۷۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۷۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲۵ میلیون سهم طی ۲۶ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۶۴.۶۸۷ واحدی به پله ۹۷ هزار و ۲۱۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۱ میلیارد سهم طی ۹۹ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، وغدیر، شپنا، خودرو، پارسان، فارس با روند نزولی و نماد فملی با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس درپایان معاملات با ۶۰.۱۳ واحد کاهش به پله ۱ هزار و ۶۹ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۲۳ میلیون سهم طی ۳۶ هزار نوبت معاملاتی است.