عرضه ۵۰۰۰۰ متر مکعب انواع فرآورده‌ نفتی در بازار بورس

 امروز (شنبه، ۱۱ اسفندماه) کالا‌های نفت‌گاز (گازوئیل)، سوخت هوایی (ATK) و گاز مایع (LPG) در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی این بورس عرضه خواهند شد.

کالای نفت گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۵۰۰۰ تن از انبار نفت رفسنجان به مقصد پاکستان، ۵۰۰۰ تن از انبار نفت اصفهان به مقصد افغانستان، ۵۰۰۰ تن از انبار نفت تبریز به مقصد عراق، ۵۰۰۰ تن از انبار نفت تبریز به مقصد ترکیه، ۵۰۰۰ تن از انبار نفت اصفهان به مقصد عراق، ۵۰۰۰ تن از انبار نفت اهواز به مقصد عراق و ۵۰۰۰ تن از انبار نفت کرمان به مقصد افغانستان عرضه خواهد شد.

کالای سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۳۰۰۰ تن از انبار نفت اراک به مقصد ارمنستان و ۳۰۰۰ تن از انبار نفت اراک به مقاصد افغانستان و پاکستان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است که کالای گاز مایع که در سال‌های اخیر معاملات پرتعدادی از آن در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران ثبت شده و بیشترین درصد معامله را بین کالا‌های عرضه شده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بورس انرژی ایران داراست، امروز عرضه می‌شود.

در مجموع امروز بیش از ۵۰۰۰۰ مترمکعب انواع فرآورده‌های نفتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.