آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار، گفت: امروز قیمت خودرو همانند روز گذشته است چرا که هیچ خرید و فروشی صورت نمی گیرد. قرار بر این بود قیمت ها مشخص شود اما تا این لحظه قیمت ها اعلام نشده و تا زمانی که قیمت ها اعلام نشود خریدار و فروشنده در بازار نخواهیم داشت.

اخبار اقتصادی- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با تاکید بر اینکه بازار خرید و فروش خودرو قفل شده است، بیان کرد: خریداران فکر می کنند امروز اگر خودرویی را بفروشند فردا باید بیشتر بخرند و در مقابل همین ترس را فروشنده نیز دارد اما به نسبت خریدار کمتر است. فروشنده کاملا بلاتکلیف است. 

به گفته این مقام مسئول تا زمانی که قیمت ها اعلام نشود نمی توان گفت چه تغییراتی در بازار رخ داده است. در حال حاضر صحبت های مربوط به تغییر قیمت در حد بخشنامه است و باید حالت قانونی پیدا کند و این بازار تنها با اعلام قیمت راه نمی افتد و نیاز است نهادهای نظارتی قانون را اعمال کنند.

اخبار اقتصادی- این مقام مسئول ادامه داد: در سایت های آگهی هم خرید و فروشی صورت نمی گیرد و تمام افراد منتظر اعلام قیمت ها هستند تا بازار به یک ثبات نسبی برسد.

موتمنی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودرو گفت: امروز قیمت پراید ۱۳۱، به ۶۶ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۶۷ میلیون تومان، سمند ۱۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶، ۱۱۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۱۱۰ میلیون تومان، پژو پارس ۱۳۲ میلیون تومان، دنا پلاس ۱۷۳ میلیون تومان و دنا ۱۰۷ میلیون تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص آخرین وضعیت قیمت ها در بازار خودروهای وارداتی ، بیان کرد: بازار خودروهای وارداتی مانند خودروهای داخلی است و نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته که دلیل آن هم نبود خریدار در این بازار است. نیاز است تا قیمت ها اعلام شود تا خرید و فروش ها رونق گیرد.