سعید محمد: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن حکومت ایران است

سعید محمد، رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در مراسم اختتامیه مسابقه آثار کوتاه رادیویی کار و تولید که در رادیو اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از عرصه‌های جدید جنگ را با نام " جنگ نرم " شاهدیم، در این جنگ دشمن دیده نمی‌شود و ما توانایی تشخیص عملکرد‌های او را نداریم، اما آسیب‌های زیادی را از جنگ نرم می‌بینیم.

اخبار اقتصادی- او تاکید کرد: در عصر هزاره سوم به عنوان هزار کلمات هستیم. انعکاس معکوس واقعیت ها که دشمنان ما هم در آن متخصص هستند از جمله این تاثیرات است.

محمد با اشاره به اهمیت رسانه در اقتصاد و زندگی روزمره مردم، بیان کرد: دشواری انتقال پیام به جامعه درست مثل جنگیدن در هشت سال دفاع مقدس است و همزمان با جنگ نرم درگیر  جنگ اقتصادی  هم توسط دشمن هستیم.

رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) بیان کرد: در بخش اقتصادی نیاز به تبیین تفکر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی داریم و رزمندگان جنگ نرم و اقتصادی مکمل هم هستند. هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن حکومت ایران است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در خصوص تزریق روحیه به جوانان با تمام توان کار می‌کنیم و قطعا در پی آن هستیم که بگوییم هیچ احتیاجی به بیگانگان و مخصوصا غربی‌ها نداریم.

محمد تلاش قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) را همسو با فرمایشات رهبری دانست و گفت: این روز‌ها می‌شنویم که کشور به بن بست اقتصادی خورده است، ولی ما با قطعیت اعلام کرده ایم که با وجود تحریم های ظالمانه هیچ بن بستی در اقتصاد کشورمان وجود ندارد.

او در پایان تصریح کرد: عزم و اراده ایرانی بالاتر از مشکلاتی نظیر تحریم و کروناست.