فروش خودرو کارکرده هیوندای با فقط 700 میلیون

خودروهای کره‌ای از همان ابتدای حضورشان در ایران توانستند توجهات زیادی را به خود جلب کرده و بازخوردهای مثبتی را از سوی خریداران دریافت کنند. در این میان خودروهای شرکت هیوندای به دلیل ظاهر زیبا و امکانات خود توانستند حتی از رقبای اروپایی پیشی گرفته و به فهرست پرفروش‌ترین خودروهای کارکرده در ایران راه پیدا کنند. حتی خودروهای چینی باوجود کپی‌برداری از ظاهر خودروهای اروپایی و استفاده از امکانات رفاهی فراوان نتوانستند ذره‌ای از محبوبیت خودروهای کره‌ای در ایران بکاهند.

به همین دلیل است که فروش خودرو کارکرده کره‌ای در بازار ایران بسیار ساده‌تر از فروش خودرو چینی است. هرچند در این بازار خودروهای اروپایی حرف اول را می‌زنند. در این مقاله از همراه مکانیک قصد داریم خودروهایی از اهالی هیوندای را به شما معرفی کنیم که هم‌اکنون در بازار ایران با قیمت هفت‌صد میلیون به فروش می‌رسند. خودروهایی که شاید سال‌های زیادی از ساخت آن‌ها بگذرد، اما هنوز هم به دلیل کیفیت بالا در بازار فروش خودرو کارکرده طرفداران زیادی دارند.

هیوندای اکسنت کرمان موتور 97 اتوماتیک

هیوندای اکسنت اتوماتیک مدل 97 که توسط کرمان موتور مونتاژ شده است، با قیمت 775 میلیون خرید و فروش می‌شود. این خودرو که در تابستان 1396 به خیابان‌های ایران رسید، در ابتدا به‌صورت وارداتی و توسط شرکت آسان موتور یا واردکننده‌های متفرقه در اختیار خریداران قرار گرفت. اما پس‌ازآن کرمان موتور تصمیم به مونتاژ و عرضه آن در ایران گرفت.

برای خرید خودرو هیوندای اکسنت باید بدانید این خودرو با استفاده از پیشرانه‌ای 1.6 لیتری، قدرتی برابر 122 اسب بخار و گشتاوری در حدود 155 نیوتن متر برای خود تولید می‌کند. پیشرانه‌ای که برای رساندن قدرت خود به چرخ‌های جلو با یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند. نتیجه این همکاری یک شتاب‌گیری 11.4 ثانیه‌ای است. همچنین هیوندای اکسنت به دلیل مصرف سوخت اقتصادی خود در میان متقاضیان خرید خودرو مشهور و محبوب است. همچنین در هنگام رانندگی با هیوندای اکسنت اتوماتیک هیچ‌گونه صدایی در داخل کابین به گوش نرسیده و رانندگی آرام بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این آرامش‌بخش بودن تا بخش شتاب و سرعت هیوندای اکسنت پیش رفته و این سدان کوچک شهری نمی‌تواند نقش یک خودروی اسپرت را برای یک رانندگی پرهیجان برای شما ایفا کند.

هیوندای توسان 2009 مدل 2700 JM فول

هیوندای توسان یکی از کراس‌اوورهای موفق کره‌ای در ایران است که مدل 2009 آن در بازار امروز ایران با قیمت 730 میلیون به فروش می‌رسد. هیوندای توسان 2009 مدل 2700 JM فول، در آخرین سال تولید نسل اول این خودرو به روی خط تولید هیوندای رفته است. بااین‌حال تنها 2 سال پیش‌ازاین تاریخ بود که هیوندای توسان باوجود گذشت 3 سال از عمر خود توانست با کمک آسان موتور به خیابان‌های ایران آمده و چشم خریداران ایرانی را به جمال خود روشن نماید.

هیوندای توسان نیز مانند هیوندای کوپه و اسپورتیج از موتور 2.7 لیتری V6 استفاده می‌کند. این پیشرانه برای هیوندای توسان قدرتی برابر 175 اسب بخار و گشتاوری برابر 241 نیوتن متر به ارمغان می‌آورد. انتقال قدرت در هیوندای توسان به عهده یک گیربکس 4 سرعته خودکار است. در این خودرو قدرت پیشرانه به هر دو محور منتقل می‌شود. هیوندای توسان در 10.5 ثانیه از سرعت صفر به صد رسیده و در یک سیکل ترکیبی حدود 11 لیتر سوخت مصرف می‌کند. این مصرف سوخت و پیشرانه پرحجم باعث شده که هیوندای توسان 2009 مدل 2700 JM گزینه خرید خودرو خوبی برای طرفداران خودروهای آفرود باشد.

هیوندای النترا مدل 2014 لو آپشن

هرچند هیوندای النترا مدل 2014 در بازه قیمتی 770 تا 850 میلیون قرار می‌گیرد، اما واضح است که برای خرید خودرو نمونه لو آپشن آن نیاز به پرداخت پول کمتری دارید. به همین دلیل است که نام این خودرو در خودروهای کره‌ای 700 میلیونی قرار گرفته است. هیوندای النترا نیز به‌واسطه آسان موتور و در سال 2013 به ایران آمد. بعضی از کارشناسان عقیده دارند که هیوندای النترا در مقابل سایر رقبای خود یک طبل توخالی است که ازنظر فنی حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد. شما می‌توانید با خواندن مشخصات فنی این خودرو در ادامه این مقاله در جایگاه داور نشسته و به قضاوت بپردازید.

هیوندای النترا در ایران با یک پیشرانه 1.8 لیتری عرضه شد که توان تولید 174 اسب بخار قدرت و 176 نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه 4 سیلندر هیوندای النترا را در 10.3 ثانیه از صفر به صد رسانده و می‌تواند قدرت لازم برای رسیدن به سرعت 205 کیلومتر بر ساعت را به آن ببخشد. همان‌طور که به نظر می‌رسد، هیوندای النترا خودرویی اسپرت و مناسب رانندگی‌های پرهیجان نیست. اما برای استفاده‌های شهری و روزمره یک گزینه ایدئال است. این مورد را مصرف سوخت بهینه آن نیز که برابر 7.1 لیتر در یک سیکل ترکیبی است، تایید می‌کند.

یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان در هنگام فروش خودرو کارکرده، تعیین قیمت آن است. تعیین قیمت یکی از کارهای تخصصی است که باید توسط کارشناسان خبره انجام بگیرد. همراه مکانیک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران درزمینه کارشناسی خودرو و تعیین قیمت آن است. در این شرکت تعداد زیادی از مشاوران برای دادن مشاوره درزمینه خرید و فروش خودرو دست دوم به شما عزیزان گرد هم جمع شده‌اند. هیوندای‌هایی که در این مقاله معرفی شد، تنها عضوهای کوچکی از نمایشگاه بزرگ خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک است.

با استفاده از خدمات همراه مکانیک شما می‌توانید بدون واسطه با خریدار واقعی خود ارتباط برقرار کرده و مطمئن باشید که صاحب اصلی سود حاصل از فروش خودرو خودتان هستید. در همراه مکانیک شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن خودرو خود را کارشناسی کرده و قیمت آن را تعیین کنید. به‌علاوه تنها با یک تماس و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید فرایند فروش و خرید خودرو دست دوم خود را آغاز کرده و به انجام برسانید. بنابراین دیگر نیازی نیست که به‌طور دائمی با خریداران در تماس بوده و زمان زیادی از وقت خود را صرف یافتن یک خریدار خوب برای خودروی‌تان کنید.

نکته مهم دیگر اینجا است که با استفاده از خدمت فروش خودرو کارکرده همراه مکانیک، خیالتان راحت خواهد بود که پس از فروش خودرو دیگر کسی برای اطلاع از قیمت با شما تماس نخواهد گرفت. به‌علاوه شما می‌توانید به‌صورت رایگان و در حضور مشاورهای حقوقی همراه مکانیک، قرارداد خود را با خریدار تنظیم نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به نمایشگاه همراه مکانیک در صفحه hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کنید.