بهترین روش های نقد کردن درآمد یوتیوب

یوتیوب به عنوان یک سرویس اشتراک ویدیو توانسته جایگاه ویژه ایی را در سطح جهان برای خود کسب نماید. در این سرویس کاربران می توانند فیلم های خود را به اشتراک گذاشته و در صورت مایل بودن فیلم مورد نظر خود را ذخیره کرده یا درمورد آن نظر بدهند. اما مطالبی که در این موضوع قابل بحث است این می باشد که که آیا می تواتن با یوتیوب نیز کسب درآمد نمود و اگر می شود بهترین روش نقد کردن درآمد یوتیوب چگونه می باشد.

در صورت کار در یوتیوب و برای اینکه بتوانید درآمد خود را به ریال تبدیل کنید می توانید از میهن پرداخت کمک گرفته و از خدمات این سایت برای خود بهره لازم و کافی را ببرید.

برای رسیدن به جواب این سوال و شناخت بیشتر یوتیوب پیشنهاد می کنیم با ما در این مطلب چند دقیقه ایی را وقت بگذرانید.

یوتیوب

کاربران امروزه وقت خود را بیشتر از هر زمان دیگری در فضای مجازی صرف می کنند و از این بیشتر حدود 40 دقیقه را روزانه صرف یوتیوب می نمایند. به همین دلیل یکی از منابع درآمد زایی در فضای مجازی استفاده از یوتیوب می باشد و فقط هم احتیاج به یک نرم افزار ویرایش ویدئو و یک رایانه وجود دارد تا بتوانید همچون سایر کاربرانی که با یوتیوب کار می کنند کسب درآمد ارزی داشته باشید. یکی از کاربران خارجی به نام رایان در بازی اسباب بازی رایان، با بازی کردن و جدا نمودن اسباب بازی ها توانست حدود 22 میلیون دلار کسب درآمد و سود نماید. این عدد برای بازی با وسایل زیاد بد نیست.

image_399f6953549f363243e0e8e6abc585086afedd3f

نحوه درآمد زایی در یوتیوب

یوتیوب به عنوان یک خالق محتوا در عصر دیجیتال دانست و از طریق آن کسب درآمد نمود. باید گفت در هر دقیقه حدود 500 ساعت ویدئو در سراسر جهان در حال بارگذاری در یوتیوب می باشد.

این را بدانید که اعداد هیچ موقع دروغ نمی گویند و این یک رقابت شدید در بین کاربران است. در اینجا چند نمونه استراتژی که می تواند به شما در این زمینه کمک کند و باعث شود تا کسب درآمد ارزی خود را در یوتیوب شروع کنید.

استفاده از پیوند ها

استفاده و گسترش دادن پیوند ها می تواند یک گزینه فوق العاده برای کسب درآمد از یوتیوب می باشد.

شما می توانید محصولی را تبلیغ کنید و کاربر برای خرید از پیوند شما دیدن نماید. با اینکار شما شروع به دریافت کمیسیون خود می کنید. همچنین می توانید در ابتدای صفحه ابتدا توضیحی درمورد پیوند بدهید و یا اینکه ویدئویی برای تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید را آماده و درمورد آن صحبت نمایید.

این پیوند همچون پیوندی است که شما در وبلاگ های خود یا سایر وبلاگ ها می کنید است. اما توجه کنید نباید صرفا برای پول بیشتر پیوندهای وابسته را در سراسر محتوای خود بگذارید. چرا که ببینندگان زمانی از پیوندها استفاده می کنند که قابل اطمینان باشند.

شریک YouTube شوید و از تبلیغات کسب درآمد دلاری داشته باشید.

برای برخی از کاربران یوتیوب ضروریترین منبع درآمد تبلیغات است. شما می توانید به عنوان شریک یوتیوب از راههای مختلف کسب درآمد کنید. اما برای اینکه بتوانید شریک یوتیوب شوید بایستی یک سری قوانین را طی کنید. به عنوان مثال شما باید حداقل 4000 ساعت تماشای ویدئو در کانال خود در 12 ماه گذشته به همراه 1000 مشترک داشته باشید.  

در صورتی که بتوانید این میزان را جمع آوری کنید در مدیر ویدیو، یک علامت "$" سبز رنگ در کنار ویدیوهای شما دیده می شود این یعنی شما اکنون می توانید از درآمدزایی YouTube استفاده کنید.

کمک مالی از طرف طرفداران خود در YouTube

یکی دیگر از راهها و نحوه کسب درآمد زایی از یوتیوب کمک مالی است. اگر طرفداران وفادار خود را دنبال کرده اید، تشویق آنها برای تأمین سرمایه جمعی کانال شما می تواند به شما در تأمین بودجه ویدئوهای جدید کمک کند.

به عنوان مثال: با صرف یک دلار، طرفداران شما می توانند در کانال های مورد علاقه خود شرکت کنند و یا اینکه پاداش های منحصربه فردی را از خالقالن محتوا مورد علاقه خود دریافت نمایند.

چه اندازه می توان در یوتیوب کسب درآمد داشت؟

این بسته به خود فرد دارد که از چه شیوه و روشی می خواهد برای کسب درامد در یوتیوب استفاده کند. البته این بتواند بازدید کننده هم داشته باشد نیز مهم است. به عبارتی کلا به خود فرد بر می گردد که چقدر محتوا و فیلم هایی که در یوتیوب بارگذاری می کند بازخورد خواهد داشت. ممکن است یک دلار هم کسب درآمد نکنید یا اینکه میلیونی کسب درآمد داشته باشید. این بسته به زمینه کاری و پشتکار شما باز می گردد.

با وجود تحریمات چگونه می توان از یوتیوب پول دریافت کرد؟

به دلیل تحریماتی که بر علیه ایران صورت گرفته کسب درآمد و دریافت پول در ایران کمی دشوار است. اگر اقدام به درآمد زایی در یوتیوب نموده اید بایستی یک اکانت ادسنس برای خود بسازید. اما به دلیل تحریمات این امکان در ایران وجود ندارد .اگر شما مایل به استفاده از این سیستم درآمد زایی هستید اما به دلیل تحریمات نمی دانید که چگونه هزینه خود را دریافت نمایید پیشنهاد می کنیم با خدمات میهن پرداخت از مزایای این سایت آنلاین استفاده کنید.

image_8dc3513dfb6e63af6ea9c8d5f9dee504c76ffc96

البته داشتن حساب ویزا کارت یا مستر کارت در این مورد مهم است. میهن پرداخت این امکان را دارد تا در صورت تمایل برایتان این حساب ها و یا سایر حساب های دیگر همچون: پی پال، پرفکت مانی را باز نماید.

از مزایای میهن پرداخت می توان به:

خرید پی پال

خرید ووچر پرفکت مانی بدون داشتن حساب

خرید پرفکت مانی

نقد کردن پی پال

شارژ پی پال

و ... اشاره نمود.

در آخر

ما تمام سعی خود را کردیم تا نمونه ایی از درآمد زایی یوتیوب را به شما نشان دهیم. امیدواریم این مطالب برایتان مهم و ارزشمند باشد.

میهن پرداخت با پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات ارزی به شما می باشد. اکثر سرویس های میهن پرداخت به صورت آنی و اتوماتیک است.