فنس چمنی، امنیت در عین زیبایی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان های گذشته، برای حصارکشی باغ و زمین های کشاورزی، از کاشت نهال به عنوان ابزاری برای مرزبندی ها استفاده میشد. در حال حاضر ابزارهای مختلفی برای این امر وجود دارد که فنس چمنی یکی از بهترین آنهاست. فنس چمنی تلفیقی از فنس فلزی و چمن مصنوعی است که کاربردهای مختلف تزئینی و همچنین امنیتی دارد. این فنس ها با الیاف چمن مصنوعی به دور مفتول های فلزی ساخته می شود و در مقایسه با فنس های فلزی خام، زیبایی بیشتری دارد. فنس های چمنی در رنگبندی های مختلفی از جمله زرد، نارنجی، قرمز و ... موجود هستند، اما استفاده از فنس چمنی سبز رنگ، به سبب طبیعی تر بودن، در مقایسه با سایر رنگبندی ها، طرفداران بیشتری دارد. این محصولات در انواع مختلف فنس چمنی چشمه 4 و چشمه 5 تولید می شوند که در ادامه به توضیح و تعریف هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

کاربردهای فنس چمنی

حصارکشی باغ، زمین و ویلا

یکی از کاربردهای اصلی فنس چمنی، استفاده در حصارکشی باغ و زمین است. با خرید فنس چمنی، در کنار ایجاد امنیت و محصور ساختن، می توان زیبایی محوطه را نیز دوچندان کرد. فنس های چمنی در عرض رول های مختلفی تولید می شوند که می توان برای هر اندازه ارتفاعی از آنها استفاده نمود. تصور کنید به جای استفاده از فنس های بی روح فلزی، از چمن سبز رنگ برای محصورسازی باغ استفاده شود؛ بدون شک این انتخاب، در زیبایی هر چه بیشتر باغ بسیار موثر خواهد بود. شما می توانید برای هارمونی بیشتر، در کنار استفاده از فنس های چمنی، از چمن مصنوعی برای زیباسازی حیاط ویلا نیز استفاده کنید.

محصور کردن بالکن و تراس

0

محصور کردن بالکن و تراس، خصوصا در شهرهای بزرگ که فاصله بین آپارتمان ها کم است، سهولت و راحتی بیشتری را برای افراد خانواده ایجاد خواهد کرد. فنس چمنی، به واسطه رنگ زیبا، نه تنها امنیت و راحتی بیشتری ایجاد خواهد کرد، بلکه در آرامش و زیبایی محوطه نیز بسیار موثر می باشد. شما می توانید در کنار استفاده از فنس چمنی، از گلدان های رنگی برای زیباسازی فضای بالکن و تراس استفاده کنید.

زیباسازی دیوارها

اگر در محیط اطرافتان دیوار مخروبه با ظاهری ناپسند وجود دارد، استفاده از فنس چمنی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما می توانید با صرف هزینه بسیار اندک، برای مدت زمان طولانی، از ظاهری زیبا و سرسبز لذت ببرید. قیمت چمن مصنوعی، در مقایسه با هزینه های تعمیر مجدد دیوار و خرید مصالح و ابزار، بسیار مقرون به صرفه تر است. این محصول، ماندگاری بسیار بالایی داشته و در هر شرایط آب و هوایی سالم خواهد بود.

استفاده در پارتیشن بندی

شاید تا به حال دیده باشید که کافه ها و رستوران ها برای ایجاد زیباسازی محوطه و یا ایجاد پارتیشن بندی، از فنس چمنی استفاده کرده اند. فنس چمنی برای دکوراسیون فضاهای داخلی، بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است. معمولا برای زیبایی بیشتر پارتیشن، در کنار استفاده از فنس های چمنی، از گل های مصنوعی، لامپ های تزئینی و .. نیز مابین شبکه های فنس چمنی، استفاده می کنند.

2

انواع فنس چمنی

فنس های چمنی  بسته به سایز شبکه های فنس و جنس و نوع چمن مورد استفاده در انواع مختلفی تولید می شوند. فنس های چمنی با شبکه های کوچکتر، پوشش دهی بالاتری نسبت به مابقی دارند. این محصولات ویژگی های بسیاری دارند که آنها را از سایر ابزار محصورسازی متمایز می کند در ادامه برخی از مهمترین مزایای فنس چمنی را بررسی خواهیم کرد.

فنس چمنی 4 در 4

فنس فلزی مورد استفاده در این نوع محصول، شبکه های چهارخانه به ابعاد 4 سانتی متر هستند. همان طور که پیشتر توضیح داده شده، هر چه شبکه های یک فنس چمنی، کوچک تر باشند، پوشش دهی بیشتری داشته و برای استفاده در محصورسازی بالکن و تراس انتخاب مناسب تری می باشد.

3

فنس چمنی 5 در 5

در تولید این نوع فنس چمنی، از شبکه هایی چهارخانه به ابعاد 5 سانتی متر استفاده می شود. این نوع فنس در مقایسه با فنس چمنی 4 در 4، شبکه های درشت تری داشته و برای کاربردهای تزئینی مثل پارتیشن بندی و زیباسازی دیوارها، انتخاب مناسب تری می باشد.

خرید فنس چمنی

با کمی بررسی متوجه خواهید شد که فنس های چمنی در مقایسه با سایر ابزار های مورد استفاده در دکوراسیون، در عین زیبایی ماندگاری بیشتری نیز دارند. این محصولات در برابر اشعه فرانبنفش خورشید، سرما و گرمای بیش از اندازه، مقاوم بوده و برای سال های طولانی زیبایی اولیه خود را حفظ خواهند نمود. یکی از مهمترین سوالاتی که در ذهن افراد پیش می آید، این است که فنس چمنی را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی مانند شرکت خانه چمن، فنس های چمنی را نیز با تنوع بالایی تولید و به بازار عرضه می نمایند. شما می توانید جهت سهولت در امر خرید، با مراجعه به وبسایت خانه چمن، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید و یا با مراجعه حضوری به فروشگاه خانه چمن، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.