احسان خسروی، مشاور سئو سایت در تبریز

با خدمات مشاوره حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت توسط متخصص و مشاور سئو، احسان خسروی (https://ehsankhosravi.com)، افزایش درآمد و سودتان را با رسیدن وب سایت شما در رتبه های اول نتایج صفحه اول گوگل تجربه کنید.

مقالات زیادی در مورد سئو در تبریز (خدمات و آموزش) با سید احسان خسروی توسط خبرگزاری های معتبر ایرانی و خارجی مثل پایگاه خبری گسترش نیوز و رسانه اقتصاد آفرین و... منتشر شده است، ولی ما در اینجا به صورت متمرکز به خدمات مشاوره سئو سایت توسط احسان خسروی به عنوان متخصص سئو و تحلیلگر استراتژیک الگوریتم های گوگل در شمالغرب کشور می پردازیم.

شهر تبریز یکی از باسابقه ترین قطب‌های تجاری در کسب و کار ایران شناخته می شود و این روزها دیجیتال مارکترهای فروشگاه‌های اینترنتی کسب و کارهای تبریزی از تمام کانال های بازاریابی اینترنتی برای  گسترش بیزنس در فضای دیجیتال تبریز استفاده می کنند و سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجویی مثل گوگل و بینگ) نوعی کانال مهم و قدرتمند بازاریابی دیجیتال محسوب می شود.

خدمات مشاوره سئو سایت شامل انجام یک سری کارها است تا به کسب و کارهای اینترنتی کمک کند جایگاه وبسایت خود را در موتورهای جستجوگر ارتقا دهند. سئو سایت، ابزار قدرتمندی است که مزایای زیادی را برای جذب مخاطبان بیشتر فرآهم می کند و باعث افزایش فروش محصولات و خدمات می شود. صاحبان وبسایت ها و کسب و کارهای آنلاین برای سئو سایت بسیار اهمیت قائل هستند و سرمایه گذاری ویژه ای را برای این کار اختصاص می دهند.

خدمات مشاوره سئو سایت توسط تیم حرفه ای و با تجربه احسان خسروی به صورت سئو نتیجه محور ارائه می شود. در این تیم کاری، تعدادی مدیران، کارشناسان و مهندسان و برنامه نویسان مشغول به فعالیت هستند و هر کدام، یک سری وظایف را برای سئو سایت انجام می دهند. سئو سایت، تعریف خاص خودش را دارد. برای انجام این خدمات نیز باید از ابزارهای خاصی استفاده شود؛ بنابراین، پیشنهاد می دهیم که تا پایان بحث با ما همراه باشید تا در این باره نکات مهمی را اشاره کنیم.

سید احسان خسروی

سِئو یا SEO چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو

سئو، یک واژه آشنا و کاربردی برای تمامی وبسایت ها و وبمسترها است. این واژه، مخفف انگلیسی SEO می باشد و به طور کلی به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر (Search Engine Optimization) است. سئو یعنی شما باید کارهایی را انجام دهید تا وبسایتتان بهینه شود و دسترسی برای مخاطبان را ساده تر و سریع تر سازد. هر چه مشتریان شما بهتر بتوانند سایت شما را پیدا کنند، یعنی می توانید فروش بیشتر و درنتیجه درآمد و سود خوبی داشته باشید.

مثال: جستجوی عبارت "مشاوره سئو در تبریز" در موتورجستجوی گوگل توسط مدیران کسب و کار:

https://www.google.com/search?q=مشاوره+سئو+در+تبریز

سئو سایت حرفه ای توسط تیم سئو در بهترین شرکت های ارایه خدمات سئو سایت انجام می گیرد. در ادامه در مورد خدمات مشاور سئو سایت، وظایف مشاور سئو و نحوه مشاوره گرفتن صحبت می کنیم.

مشاوره سئو حرفه ای برای کسب و کارها چیست؟

خدمات مشاوره سئو سایت (SEO consulting) شامل جلساتی است که بین صاحبان کسب و کارها با تیم سئو سایت برگزار می شود تا به بهترین شکل درباره ارتقای یک وبسایت در موتورهای جستجوگر تصمیم گیری شود. مشاوره برای ارائه خدمات سئو اهمیت زیادی دارد. اگر سئو سایت را از یک تیم معتبر دریافت کنید، ارزش هزینه کردن را دارد؛ چون باعث موفقیت کسب و کار آنلاین شما خواهد شد.

جلسات مشاوره سئو سایت به شما کمک می کند درباره نحوه افزایش ترافیک وبسایتتان اطلاعات بیشتری به دست بیاورید؛ هزینه های خود را مدیریت کنید؛ دوره بازگشت سرمایه را کوتاه تر کنید؛ مخاطبان بیشتری جذب کنید و در نهایت، سودآوری خوبی داشته باشید. سئو سایت قوی می تواند به برندسازی شما بسیار کمک کند.

خدمات مشاوره سئو سایت می تواند ترافیک سایت شما را هدفمند و مؤثرتر سازد و منجر به محبوبیت محصولات و خدمات شما شود. با یک سئو سایت خوب، تعداد کلیک در سایت را افزایش می دهید و نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را نیز بالاتر خواهید برد. سئو سایت باید بر اساس استفاده از ابزارهای تخصصی اجرا شود که در این باره در جلسات مشاوره خدمات سئو پیرامون آن صحبت خواهد شد.

برای خدمات مشاوره سئو سایت در تبریز (سئو نتیجه محور) چگونه با مهندس احسان خسروی تماس بگیریم؟

  • شماره موبایل (واتس آپ + تلگرام) متخصص و مشاور سئو: احسان خسروی ۰۹۰۲۷۱۰۶۲۳۶

مشاور سئو کیست؟ متخصص سئو باتجربه حرفه ای

مشاور سئو سایت (SEO consultant)، یک کارشناس ارشد با تجربه، حرفه ای و متخصص است. مشاور یا مشاورانی که خدمات مشاوره سئو سایت را ارائه می دهند، در طول سال های کاری خود، تجربه های ارزشمندی به دست آورده اند و می توانند طرح و برنامه ریزی اختصاصی را برای کسب و کار شما تدوین کنند. معمولاً در شرکت های بزرگ، چندین مشاور سئو در کنار هم کار می کنند. استفاده از ابزارهای درست در زمان مناسب برای تمامی وبسایت ها، بخشی از تخصص این مشاوران است.

وقتی با یک مشاور سئو صحبت می کنید دقیقاً برای شما شرح می دهد که وبسایتتان به چه مواردی نیاز دارد، بهترین استراتژی تولید محتوا و سئو سایت چیست و این کارها چقدر برایتان هزینه در بر دارد. کارشناس سئو سایت به ساده ترین بیان برای شما توضیح می دهد که چه کارهایی باعث افزایش رتبه سایت و ارتقای جایگاه کسب و کارتان خواهد شد. سعی کنید خدمات مشاوره سئو سایت را از یک تیم حرفه ای دریافت کنید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

وظایف تیم مشاوره سئو سایت چیست؟

تیم مشاوره سئو سایت، متشکل از چندین کارشناس است و هر کدام یک سری وظایف را بر عهده دارند. همه اعضای تیم برای دستیابی به یک هدف کلی فعالیت می کنند و آن هم ارتقای وبسایت های مورد نظر و جلب رضایت مشتری است. یک سری کارهای معین را می توانیم جزو وظایف کارشناسان تیم سئو سایت معرفی کنیم. این موارد به صورت زیر هستند:

  1. بهینه سازی وبسایت:

یکی از مهم ترین وظایف تیم مشاوره سئو سایت این است که وبسایت را از هر نظر بهینه کند. تنظیم محتوا طبق اصول سئو، بهینه سازی تصاویر، کنترل کدنویسی، تنظیم تیترهای داخلی هر صفحه، کنترل کردن ساختار متنی در هر صفحه از سایت، نظارت بر تولید محتوای سایت و بررسی لینک دهی صحیح، نمونه ای از این اقدامات است.

  1. جستجوی بهترین کلمات کلیدی سایت و آنالیز سایت های رقیب:

دومین وظیفه ای که کارشناسان سئو سایت بر عهده دارند این است که باید با استفاده از ابزارهای مناسب، درباره کلمات کلیدی وبسایت تحقیق کنند؛ سایت رقبا را آنالیز کرده و بهترین پیشنهادها را برای تولید محتوا ارائه دهند. یافتن کلمات کلیدی مناسب برای سایت با موضوع معین، اهمیت بسزایی در موفقیت آن سایت در میان رقبا دارد.

  1. بررسی و شناسایی خطاهای فنی سئو سایت و برطرف کردن آنها:

یکی دیگر از مهم ترین وظایف تیم سئو سایت این است که تمامی موارد خطا در یک سایت را چک کند و به بهترین شکل آنها را رفع نماید. خطاهای فنی سایت می تواند بر روی سئو اثر منفی بگذارد. این کار فقط از متخصصان دانش سئو سایت و برنامه نویسی ساخته است.

  1. ارتقای سایت نزد موتورهای جستجوگر:

کارشناسان سئو سایت و خدمات مشاوره سئو، تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا جایگاه وبسایت را در موتورهای جستجوگر ارتقا دهند. ایجاد تجربه کاربری خوب، بخشی از این کارها است. اگر با سئو سایت قوی، رتبه یک سایت در میان رقبا، بهینه شود، ترافیک سایت هم افزایش پیدا می کند. به این ترتیب می توانیم بگوییم که آن سایت در میان 10 نتیجه برتر صفحه اول گوگل یا سایر موتورهای جستجو نشان داده می شود.

چه زمانی به مشاوره سئو حرفه ای نیازمندیم؟

شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که چه زمانی باید خدمات مشاوره سئو سایت را دریافت کنیم؟ بهترین موقع برای اقدام کردن جهت سئو سایت چه زمانی است و چقدر باید هزینه اختصاص دهیم؟ اگر شما هم یک وب سایت دارید و می خواهید سئو سایت را در همان مراحل ابتدایی کسب و کار آنلاین خود آغاز کنید، باید به شما بگوییم که تصمیم گیری درست انجام داده اید. با این کار، بخش مهمی از فضای اینترنت را به خودتان اختصاص می دهید و مطمئن هستید که در سال آینده، جایگاهی بهتر نسبت به امسال به دست خواهید آورد.

وقتی وب سایت شما به تازگی راه اندازی شده، نیاز دارید که خدمات مشاوره سئو سایت را دریافت کنید و بدانید که برای سئو سایت حرفه ای چه مقدار هزینه کنید. خدمات سئو سایت برای وبسایت هایی که هنوز رتبه خوبی نزد موتورهای جستجوگر ندارند، یا در چند سال اخیر در میان رقبا رتبه آنها کاهش پیدا کرده است، توصیه می شود.

اگر از مشاور یا کارشناس سئو راهنمایی بخواهید، درباره انواع خدمات سئو سایت به شما توضیح می دهد. سئو سایت به دو صورت سئو خارجی (Off-Page SEO) و سئو داخلی (On-page SEO) آن اجرا می گردد و نتیجه مثبتی برای رشد کسب و کار شما خواهد داشت.

کدام تیم مشاور سئو را برای کسب‌ و کار خود انتخاب کنیم؟

انتخاب مناسب تیم مشاور سئو برای دریافت خدمات مشاوره سئو سایت اهمیت زیادی دارد. اگر شرکت ارائه دهنده خدمات سئو سایت را به درستی و متناسب با کسب و کار خود انتخاب نکنید، نتیجه ای را که می خواهید بدست نمی آورید. سئو سایت باید در طولانی مدت و به صورت کاملاً مفهومی و کلیدی اجرا شود. به این ترتیب به شما اطمینان می دهیم نتیجه ای را که برای رونق کسب و کار خود در اینترنت به دنبال آن هستید به دست می آورید.

باید یک سری معیارها را در نظر بگیرید و بهترین تیم مشاور سئو را برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب نمایید. مهمترین فاکتورها برای انتخاب شرکت و دریافت خدمات مشاوره سئو سایت حرفه‌ای به صورت زیر می باشد:

  • شرکت های سئو سایت به تدوین استراتژی سئو، کاملاً دقیق و اصولی مسلط هستند و می دانند کدام استراتژی برای کدام مدل کسب و کارها مناسب است.
  • تیم مشاور سئو، اهداف وب سایت و کسب و کار شما را تعیین می‌کند و در بازه زمانی کوتاه مدت و بلند مدت، مسیر دسترسی به اهداف را مشخص خواهد کرد. اهداف سئو سایت نیز بر همین اساس مشخص می گردد.
  • بهترین شرکت برای خدمات مشاوره سئو سایت باید مجموعه‌ای از کارمندان حرفه‌ای را داشته باشد و شما را در فرایند بازاریابی دیجیتال راهنمایی کند. کارشناسان سئو سایت، متخصصانی هستند که به سوالات شما در حوزه فعالیت تان پاسخ خواهند داد. پیگیری مستمر از طریق این مشاوران، یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
  • برای خدمات سئو سایت، شرکتی یا تیم حرفه‌ای را انتخاب کنید که تقویم محتوایی ماهانه و سالانه داشته باشند و بتوانند انتظارات شما را برطرف کنند.

خدمات مشاوره سئو چیست و چه انتظاراتی از مشاور SEO داشته باشیم؟

خدمات مشاوره سئو سایت در صورتی نتایج مثبت به دنبال دارد که از طریق تیم حرفه‌ای و ابزارهای تخصصی ارائه شود. اگر صاحب یک وبسایت هستید حتماً به این موضوع اهمیت می‌دهید که شرکت سئو سایت و مشاور سئو چگونه به شما کمک می کند؟ و آیا می تواند انتظارات شما را بر آورده سازد یا خیر. 

در قسمت زیر مهمترین انتظاراتی که از مشاوران سئو می‌توانید داشته باشید را به صورت فهرست معرفی می کنیم؛ حتماً در این باره در جلسات مشاوره با آنها صحبت کنید:

  • ارزیابی اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای وب سایت
  • تعیین بهترین استراتژی و روش بازاریابی اینترنتی برای جذب مخاطبان و مشتریان
  • انتخاب بهترین روش برندسازی، معرفی محصولات، خدمات و پیدا کردن بازار هدف
  • تعیین برنامه دقیق محتوایی و بازاریابی برای یک ماه و برای یک سال
  • صحبت درباره روش های گزارش دهی و آمارگیری از مراحل رشد سئو سایت
  • تعیین بودجه مالی و هزینه های هر مرحله
  • صحبت کردن درباره تعیین کلمات کلیدی سایت از دسته بندی های مختلف
  • ارزیابی استراتژی تولید محتوا، بهینه سازی تصاویر، ویدیو و سایر محتواهای سایت
  • شناسایی خطاهای وبسایت و برنامه‌ریزی برای برطرف کردن آنها
  • استفاده از ابزارهایی برای سنجش رقبا
  • شناسایی فرصت ها و برنامه ریزی برای توسعه آنها
  • استفاده از ابزارهای کاربردی در سئو سایت از جمله سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس
  • برنامه ریزی برای لینک سازی داخلی و خارجی

نکته مهم: جلسات مشاوره سئو به چه صورتی برگزار می‌شود؟

وقتی قرار است خدمات مشاوره سئو سایت را دریافت کنید با شرکت سئو سایت یا مشاوران تماس گرفته و درباره برگزاری جلسات حضوری صحبت می کنید. اگر شرکتی که قرار است با آنها صحبت کنید در شهر محل زندگی شما باشند، قرار ملاقات شما حضوری خواهد بود؛ در غیر این صورت می توانید درخواست مکاتبه از طریق ایمیل یا برگزاری کنفرانس تصویری از طریق رسانه های اجتماعی را تنظیم کنید.

تلاش تمام مشاوران سئو سایت این است که مشتریان خود را به بهترین شکل راهنمایی کنند. اگر مشاوره سئو سایت را از طریق خدمات غیر حضوری دریافت کردید، حتماً اطمینان حاصل کنید که با دریافت این خدمات امکان پاسخگویی مناسب توسط کارشناسان در تمام روزهای هفته وجود دارد. 

از آنجایی که تقاضا برای سئو سایت طراحی سایت و کسب و کارهای اینترنتی به طور قابل توجهی در حال افزایش است، هرچه زودتر برای هر کدام از این خدمات اقدام کنید، به نفع کسب و کار شما خواهد بود.

چه سوالات کلیدی را برای موفقیت در جلسه مشاوره بهینه سازی سایت بپرسیم؟

اکنون که با اهمیت خدمات مشاوره سئو سایت آشنا شدید، لازم است بدانید که در هنگام حضور در جلسات حضوری یا جلسات آنلاین چه سوالاتی را از مشاوران سئو بپرسید. یک سری سوالات مهم را در قسمت زیر فهرست می‌کنیم که  می توانید از آنها به عنوان راهنما بهره ببرید:

  • استراتژی شما برای سئو سایت و بهبود رتبه سایت چیست؟
  • از چه ابزارهایی برای سئو سایت و گزارش‌دهی استفاده می کنید؟
  • رسیدن به رتبه خوب در گوگل را تضمین می کنید یا خیر؟
  • چه خدماتی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب وب سایت ما ارائه می دهید؟
  • آیا تقویم محتوایی و استراتژی تولید محتوا را دارید یا خیر؟
  • آیا خدمات سئو لوکال یا محلی را  ارائه می دهید یا خیر؟
  • آیا برای تغییر در برنامه سئو سایت با ما هم هماهنگی می کنید؟
  • هزینه خدمات سئو سایت به طور کامل برای یک سال چقدر است؟
  • از چه راه هایی می توانیم با شما در ارتباط باشیم؟
  • برای شروع خدمات سئو چه مدارک و مقدماتی لازم است؟

متخصص سئو

در زیر به 3 سوال متداول مدیران کسب و کارها که در مشاوره های سئو نتیجه محور احسان خسروی در تبریز پرسیده می شود پاسخ می دهیم:

  • قیمت و هزینه سئو سایت در تبریز چقدر هست و چگونه تعیین می شود؟

سئوکارهای تبریز چون فعالیت سئو را یک فرایند مستمر و دنباله دار می دانند، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرند، مثلا میزان رقابت در عبارات کلیدی هدف در قیمت و هزینه سئو سایت تاثیر دارد.

  • برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است و چه مدت طول می کشد؟

میزان رقابت در هر کسب و کاری متفاوت است و به فعالیت های سئویی پیشین انجام شده + سختی کلمات کلیدی + فعالیت رقبا بستگی زیادی دارد.

  • آیا مهندس احسان خسروی، آموزش سئو در تبریز به صورت تخصصی برای سئوکارها نیز دارد؟

بله، برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش سئو، به وب سایت متخصص سئو احسان خسروی (https://ehsankhosravi.com) مراجعه کنید و همچنین از آموزش های سئو به صورت رایگان از پیج اینستاگرامی سئو https://www.instagram.com/ehsankhosravi.seo بهره مند شوید.