اقامت در جذاب‌ترین هتل‌ها با تور گرجستان، تور کوش آداسی و تور استانبول

هرچقدر هم که در انتخاب مقصد سفر دقت کنید و به بهترین جاها سفر کنید تا زمانی که در جایی مناسب اقامت نداشته باشید کیفیت سفر شما دستخوش تغییراتی خواهد بود. با اقامت در هتل‌های مناسب می‌توانید از امکانات عالی و آرامشی بعد از گردش و تفریح استفاده کنید. در ادامه به معرفی جذاب‌ترین هتل‌های سه مقصد پرطرفدار می‌پردازیم.

تور گرجستان، اقامتی شیرین در دامنه قفقاز

تور گرجستان یکی از متنوع‌ترین مقاصد محبوب برای سفر است که از سواحل دریای سیاه تا ارتفاعات قفقاز گسترده شده و به شما این حق انتخاب را می‌دهد که به دنبال جایی باشید که بیشترین سازگاری را با سلیقه شما داشته باشد به همین دلیل از ریزورت‌های ساحلی تا هتل‌های کوهستانی امکانات زیادی در دسترس شما قرار گرفته است.

اقامت در جذاب‌ترین هتل‌ها با تور گرجستان، تور کوش آداسی و تور استانبول

مهم‌ترین و پربازدیدترین مقصد گرجی در این تور تفلیس است که به عنوان پایتخت گرجستان بیشترین بازدید را در کشور دارد. یکی از هتل‌هابی جذاب تفلیس هتل  رومز تفلیس است که در محله بی‌نظیر ورا واقع شده که با ارائه 139 اتاق با چیدمانی خاط و استفاده از لوازم جذاب، محیطی دلنشین و دوست داشتنی را فراهم آورده است. امکانات این هتل هم بعد از زیبایی و راحتی اتاق‌ها شامل صبحانه و رستوان، سالن بدنسازی و پارکینگ و چیزهای دیگری می‌شود به علاوه وقتی در این هتل هستید نه تنها آرامش عمیق برشما چیره می‌شود بلکه می‌توانید پای پیاده از خیلی جاها بازدید کنید. بریتیش هاوس هم از زیباترین و بهترین هتل‌های تفلیس است که در خیابان بی‌نظیر بلینسکی از بهترین خیابان‌های تفلیس واقع شده و چیدمان و سلیقه انگلیسی را به فرهنگ گرجی ترکیب کرده است. اما اگر می‌خواهید لوکس‌ترین اقامت در تفلیس را داشته باشید هتل رادیسون بلو ایوریا انتخابی عالی با طیف وسیعی از امکانات است. در تفلیس خیلی خبری از استخر و اسپا نیست اما این هتل از بهترین اتاق‌ها تا استخر و خدمات درمانی مثل سونا یا سالن بدن سازی ارائه می‌دهد بنابراین اگر بخواهید در هتل بمانید چیزهای زیادی در دسترس شما قرار دارد.

بهترین مقصد تابستانی گرجستان برای توری ساحلی، باتومی است که در امتداد دریای سیاه واقع شه و زندگی شبانه فعالی دارد. هیچ شکی نیست که هتل رادیسون بلو باتومی با نمایی خیره کننده به شهر با اتاق‌هایی لوکس و امکانات کامل رفاهی از بهترین و جذاب‌ترین هتل‌های شهر است اقامتی رویایی و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. این هتل که در میدان اروپا واقع شده در نزدیکی پارک آبی و دلفیناریوم‌ قرار دارد! هتل مارینا کولوسئوم که در طراحی آن از آمفی تئاتر کولوسئوم روم الهام گرفته شده از بهترین اقامتگاه‌های تفلیس است که در نزدیکی پارک آبی قرار گرفته و بین خانواده‌های همراه فرزند محبوبیت زیادی دارد.

تور گرجستان پر از جاهای مختلف دیدنی زیبا و بومی است که هر کدام آن‌ها هتل‌های جذابی برای ارائه دارند. یکی از این هتل‌های بی‌نظیر با نمایی متفاوت از کوه‌های قفقاز هتل مونت گودائوری است که با عرشه‌ای رو به کوه لذت تماشای آن را در فضای باز و بر روی صندلی‌های راحت فراهم می‌آورد.

تور کوش آداشی، سفر به ماسه‌های طلایی ترکی

تور کوش آداسی یکی از این مقاصد محبوب و جدیدتر در تور ترکیه است که به خاطر سواحل طلایی و آب‌های آبیش این روزها در اوج خود قرار گرفته و هتل‌های متنوع و جذابی برای اقامت در دسترس شما قرار داده که تعطیلات شما را خاطره انگیز می‌کنند. شما نه تنها می‌توانید از تفریحات آبی و گشت و گذار لذت ببرید بلکه می‌توانید با اقامت در هتل‌های جذاب و برتر به سواحل خصوصی، درمان‌های تخصصی و سونا و حمام دسترسی داشته باشید.

اقامت در جذاب‌ترین هتل‌ها با تور گرجستان، تور کوش آداسی و تور استانبول

پاین بی کوش آداسی از جذاب‌ترین هتل‌های کوش آداسی است که نزدیکی به طبیعت و همینطور مناطق تاریخی را با هم فراهم کرده است. این هتل که دقیقا مقابل افق دریای کوش آداسی واقع شده با 650 اتاقی که ارائه داده اقامتی لوکس و همه چیز تمام را فراهم کرده مخصوصا عاشقان ساحل و تفریحات آبی عاشق این هتل می‌شوند. شما می‌توانید از امکاناتی مثل زمین گلف و استخر سرپوشیده، استخر سرباز، سونا، سالن ماساژ و جکوزی و خیلی چیزهای دیگر استفاده کرده و احساس راحتی کنید. یکی دیگر از هتل‌های برتر و 5 ستاره با امکاناتی عالی  آکوا فانتزی کوش آداسی است که از همان ابتدا از ظاهرش پیداست شبیه به پارک آبی قرار است چقدر اقامت در آن خوش بگذرد. در این هتل در ساحل پاموکاک و در میان انبوهی از درختان کاخ پنهان شده و اقامتی بی‌نظیر را برای تک تک افراد رقم می‌زند. جالب است بدانید که پارک آبی این هتل به تنهایی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ترکیه است که تفریحاتی عالی مثل سرسره‌های آبی مخصوص کودکان و بزرگسالان، امکانات غواصی و موج‌سواری، قایق سواری، بولینگ و ماهیگیری و حتی آبگرم، وان گرم و خدمات انواع ماساژ را ارائه داده است.

برای اقامتی دونفره و عاشقانه هتل کاریزما کوش آداسی را پیشنهاد می‌کنیم که با عرشه چوبی مقابل دریا با صندلی‌های آفتابی خلوت دنجی به شما و همسرتان پیشنهاد می‌دهد تا کنار هم بنشینید و از تماشای منظره روبرو و صدای دریا لذت ببرید. همچنین ساحل اختصاصی و امکانات غواصی نه تنها قدم زدنی عاشقانه در ساحل را پیشکش می‌کند بلکه شما را به ماجراجویی زیر آب هم فرا می‌خواند. دیگر بماند که اتاق‌های آن با نمای دریا چقدر دوست داشتنی و مدرن هستند.

بسیاری از ریزورت‌های لوکس کوش آداسی در نواحی توریستی و شلوغ قرار دارند تا دسترسی بهتری به جاهای مختلف داشته باشند. بنابراین اگر می‌خواهید اقامتی دنج داشته باشید حتما اول به موقعیت هتل توجه کنید. هتل‌ها و ریزورت‌های برتر و جذاب کوش آداسی به خاطر قرار گرفتن در ساحل و یا نزدیکی آن امکانات جذاب و دلخواهی ارائه می‌دهند. البته شما حتما باید موقع رزرو به امکانات هتل دقت کنید و چیزی متناسب با خودتان انتخاب کنید مثلا برای خانواده‌ها امکانات رفاهی کودکان مهم است اما اگر شما در سفری عاشقانه هستید می‌توانید به جای آن به ریزورتی بروید که امکانات عالی و برجسته‌ای مثل آبگرم و ماساژ ارائه می‌دهند.

تور استانبول، سفر به حاشیه بسفر

استانبول اصلی‌ترین و پربازدیدترین مقصد محبوب تور ترکیه است که در تمام طول سال میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند. در واقع تور استانبول معروف‌ترین و پرفروش‌ترین تور این کشور برای هر فصلی از سال است که وجود جاذبه‌های تاریخی، سواحل بسفر و امکانات متنوعی که خود شهر دارد دلیل اصلی آن است.

اقامت در جذاب‌ترین هتل‌ها با تور گرجستان، تور کوش آداسی و تور استانبول

ده‌ها هتل عالی و جذاب در سراسر استانبول پراکنده هستند که انتخاب از بین آن‌ها واقعا سخت است، مثلا هتل چیراگان پالاس کامینسکی را می‌توان یکی از بهترین و برجسته‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های استانبول برشمرد که با امکانات و ویژگی‌های جذاب سطح متفاوتی از اقامت را در تور استانبول را تعریف می‌کند. چیراگان در محله توریستی بشیکتاش و در امتداد بسفور در عمارتی شاهانه و تاریخی قرار گرفته است که از استخر و خدمات اسپا، سونا و سولاریوم، بدن سازی، و خدمات آرایشی و زیبایی را ارائه می‌دهد بماند که اتاق‌های لوکس با پرده‌ها و مبلمان مخملی سرخ با حس و حالی شاهانه نمایی دیدنی به بسفر ارائه می‌دهند. یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره لوکس و جذاب که در امتداد بسفر با امکانات عالی واقع شده شانگری‌لا بسفر است که بین کاخ دولما باغچه و موزه نیروی دریایی در سواحل اروپایی بسفر واقع شده و امکاناتی مثل استخر سرپوشیده، اسپا و اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا با امکانات مدرن ارائه می‌دهد. اصلا نمی‌شود در این هتل اقامت کنید و از چیزی ناراضی باشید سطح کیفی خدمات این هتل آنقدری بالاست که از بهترین خاطرات شما در سفر را به خودش اختصاص خواهد داد.

اغلب این هتل‌ها امکانات مناسبی برای خانواده‌هایی که بچه همراه دارند در نظر گرفته‌اند پس لازم نیست نگران انتخاب هتل مناسب باشید چرا که استانبول در این زمینه دست پر عمل کرده، یکی از هتل‌های مناسب برای اقامت شما هتل Swissotel The Bosphorus در استانبول است که در منطقه بشیکتاش قرار گرفته و با دو استخر، امکانات خدمات درمانی، سونا، جکوزی، بدنسازی، انواع ماساژها و خیلی چیزهای بیشتر اقامتی تمام و کمال را فراهم آورده مخصوصا با ارائه زمین بازی کودکان و بازی‌های تخته‌ای مثل پازل برای خانواده‌ها آرامش بیشتری تدارک دیده تا کودکان مهمان هم مثل بزرگ‌تر در طول اقامت‌شان احساس راحتی و آرامش داشته باشند. هتل‌های دیگری مثل سیکس سنس، واندا ویستا و رادیسون بلو و نام‌های بسیار دیگری امکانات مناسب خانواده شما ارائه می‌دهند تا از اقامت‌تان خاطرات خوشی داشته باشید.

اما برای اقامتی عاشقانه می‌توانید به هتل گلامور شگفت انگیز بروید که در فاصله کمی از کاخ توپکاپی واقع شده و با نمایی خیره کننده و درخشان از خلیج شاخ طلایی و بسفر، اقامتی رویایی و آرامشبخش را فراهم آورده است. اتاق‌های رو به بسفر با رنگ‌های آرام سفید و آبی نه فقط احساس سلطنتی ایجاد می‌کند بلکه شدیدا مدرن و دوست داشتنی هستند. به علاوه شما با استخر روباز و صندلی‌های آفتابی، سونا و جکوزی و ماساژهای دونفره اصلا لازم نیست از هتل بیرون بروید چرا که همه چیز همین جا در دسترس شم قرار دارد.

بهترین هتل‌های استانبول معمولا آن‌هایی هستند که در کنار امکانات عالی موقعیت قرارگیری مناسبی هم دارند چون هدف اصلی توریست‌ها بازدید از جاهای اصلی شهر مثل محله قدیمی و جاذبه‌هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی، آب انبار باسیلیکا و جاذبه‌های هم ردیف اینهاست. بنابراین قبل از رزرو تور استانبول حتما به محله‌ای که هتل در آن واقع شده و امکانات رفاهی آن دقت کنید.