معرفی لوکس ترین برندهای ساعت مچی

ساعت،‌ فراتر از یک وسیله معمولی برای سنجش زمان است! بر اساس آمارها، ساعت مچی یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ها در میان مردان و زنان امروزی محسوب می‌شود. برندهای مختلف، ساعت‌های متنوعی را با امکانات و ویژگی‌های گوناگون عرضه می‌کنند. در این میان، برندهای لوکس ساعت مچی محبوبیت فراوانی در میان افراد ثروتمند و سلبریتی‌ها دارند. در این مقاله جذاب و کوتاه قصد داریم تا چند مورد از لوکس ترین برندهای ساعت مچی در دنیا  را معرفی کنیم.

ساعت رولکس؛ یدک‌کش نام گرانترین ساعت مچی در ایران

همه ما نام ساعت‌مچی رولکس را بارها شنیده‌ایم؛ ساعتی بسیار لاکچری و گران‌بها که معروف‌ترین سلبریتی‌های دنیا نیز آن را به‌دست می‌بندند. نام برند Rolex با ثروت، تجمل و قدرت گره خورده است! کمپانی ساعت رولکس یکی از بهترین برندهای ساعت سوئیسی در جهان است که محصولاتی با‌کیفیت و با‌دوام را روانه بازار می‌کند.

از ویژگی‌های جذاب ساعت‌های رولکس می‌توان به طراحی شیک و لاکچری، استفاده از با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه، موتور قدرتمند سوئیسی و دوام و مقاومت بالا در شرایط مختلف اشاره کرد. خرید ساعت اورجینال رولکس در میان افراد ثروتمند رواج فراوانی دارد. اگر به‌دنبال بهترین مارک ساعت‌های معروف هستید، رولکس گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. Rolex در کنار برخی دیگر از محصولات کشور سوئیس،‌ لقب گرانترین ساعت مچی دنیا را یدک می‌کشد.

 معرفی لوکس ترین برندهای ساعت مچی

اورینت؛‌ یکی از برندهای لوکس ساعت مچی در کشور

اورینت (Orient) یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه در کشور است. این کمپانی ژاپنی و بسیار معتبر بیش از ۷۰ سال است که ساعت‌هایی با‌کیفیت و لوکس را روانه بازار می‌کند. شرکت اورینت با تولید ساعت‌هایی جذاب با طراحی خلاقانه و کیفیت بالا،‌ به‌خوبی با محصولات کمپانی‌های مطرح سوئیسی رقابت می‌کند. به همین دلیل، نام اورینت را نیز می‌توان در کنار کمپانی‌های لاکچری سوئیس در لیست برندهای لوکس ساعت مچی قرار داد.

ژاپن علاوه‌بر ساعت Orient، برندها و محصولات با‌کیفیت دیگری مانند کاسیو، سیکو و سیتیزن را نیز به دنیای پر‌هیاهوی ساعت‌مچی در دنیا معرفی کرده است. البته لازم به توضیح است که برندهای ژاپنی معمولا دارای چند برند زیر‌مجموعه هستند که هر کدام از آن‌ها مثل ساعت بیبی جی اصل که یکی از زیر مجموعه‌های برند کاسیو است را می‌توان از نظر تنوع محصول، یک برند بزرگ و قابل رقابت با برندهای دیگر ساعت مچی دانست.

ساعت سیکو؛ یکی از بهترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه دنیا

شاید کمی عجیب باشد؛ اما همه برندهای لوکس ساعت مچی دنیا لزوماً قیمت سرسام‌آوری ندارند! برند سیکو (Seiko) محصولاتی تجملاتی و با‌کیفیت را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از رقبای سوئیسی خود عرضه می‌کند. این کمپانی علاوه‌بر تولید شیک‌ترین ساعت‌های کلاسیک و اسپرت،‌ به‌خاطر تولید بهترین ساعت‌های غواصی دنیا نیز شهرت فراوانی دارد. یکی از جذاب‌ترین محصولات تولیدی Seiko، ساعت سیکو پنج اصل است که یک استایل خاص و جذاب را برای استفاده کننده از آن ایجاد می‌کند.

سیتیزن؛‌ یکی از بهترین ساعت های معروف ژاپنی

 سیتیزن (Citizen) یکی از بهترین برندهای ساعت ژاپنی در دنیاست که نامش را در فهرست لوکس ترین برندهای ساعت مچی جهان قرار می‌دهیم. سیتیزن یکی از معدود کمپانی‌هایی است که همه قطعات ساعت را در داخل خود شرکت تولید می‌کند؛ به همین دلیل، محصولات این برند بسیار دقیق و با‌کیفیت بوده و به این راحتی‌ها خراب نمی‌شوند.

به‌کارگیری جدید‌ترین تکنولوژی روز دنیا در فرآیند ساخت ساعت‌های سیتیزن، باعث شده است تا حتی ثروتمندترین افراد جهان نیز این محصولات را در کلکسیون ساعت‌های خود داشته باشند. ساعت Citizen نماد کیفیت و فناوری کشور ژاپن محسوب می‌شود.

 معرفی لوکس ترین برندهای ساعت مچی

ساعت امگا؛ بهترین مارک ساعت مچی مردانه سوئیسی

امگا (Omega) یکی از پرچم‌داران ساعت‌های لوکس و گران‌بهای سوئیسی در دنیاست. ساعت امگا همه شاخصه‌های یک محصول لاکچری و با‌کیفیت را دارد. در طول تاریخ، از ساعت‌های Omega در ارتش هوایی بریتانیا و آمریکا و همچنین کاوش‌های فضایی ناسا استفاده شده است! با توجه به کیفیت و دقت بالای محصولات برند امگا، قیمت بالای آن منطقی به‌نظر می‌رسد.

با اینکه این ساعت‌ها بسیار گران و لاکچری هستند؛ اما تولید‌کنندگان امگا برخی از مدل‌های ساعت خود را نیز برای طبقه متوسط جوامع تولید کرده‌اند. اگر از طرفداران ساعت‌های زنانه و مردانه سوئیسی هستید، خرید ساعت امگای اصل را از یک فروشگاه معتبر و با‌سابقه پیشنهاد می‌کنیم.

ساعت مچی کارتیه؛‌ غول فرانسوی ساعت دنیا

برند کارتیه (Cartier) یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی جواهرات و ساعت در دنیاست که در سال ۱۸۴۷ میلادی تأسیس شد. کارتیه در تبلیغات خود از معروف‌ترین سلبریتی‌های دنیا استفاده می‌کند؛ به همین دلیل در همه‌جای جهان این غول ساعت‌سازی فرانسوی را به‌خوبی می‌شناسند. طراحی جذاب کلاسیک و مدرن، استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه اصل، موتور با‌کیفیت و دوام بالا از ویژگی‌های ساعت کارتیه محسوب می‌شوند. بدون‌شک Cartier یکی از برندهای لوکس ساعت مچی در دنیاست.

از ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت دیگر جهان می‌توان به برندهایی مانند پاتک فیلیپ، هابلوت و رادو اشاره کرد که البته اصل برخی از این محصولات در ایران وجود ندارند. اما اگر به‌دنبال خرید ساعت اورجینال هستید،‌ پیشنهاد ویژه‌ای برای شما داریم: خرید ساعت اصل از مجموعه معتبر واچ مارکت

با خرید ساعت اورجینال از واچ مارکت، خیال خود را بابت اصالت محصول راحت کنید

در این مقاله با برخی از معروف‌ترین برندهای لوکس ساعت مچی جهان آشنا شدیم. امروزه در بازار ساعت ایران،‌ محصولات فیک و تقلبی به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته‌اند. به همین دلیل، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر که ساعت‌های اصل عرضه کند، به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. پیشنهاد می‌کنیم که با خرید ساعت لاکچری مورد نظرتان از مجموعه معتبر واچ مارکت، خیال خود را بابت اصالت محصولات راحت کنید.

به این منظور، کافی است وارد سایت واچ مارکت به نشانی watchmarket.shop شوید و فقط با چند کلیک، خریدی دلچسب و مطمئن را تجربه کنید. واچ مارکت همه محصولات خود را با ارائه ضمانت‌نامه معتبر به‌فروش می‌رساند. شماره تماس ۰۲۱۷۷۴۲۵۲۸۵ پل ارتباطی شما عزیزان با مجموعه واچ مارکت است. برای دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان این شرکت گفت‌و‌گو کنید.