بهترین مکان برای سفر در تور اروپا سال 1402

بیش از نیم میلیون مسافر از 178 کشور به بهترین مقصدهای اروپا در سال 2023 رأی داده اند و کشف 20 مقصد بیشترین رای  (از بیش از 400 مقصد) که عنوان "بهترین مقصدهای اروپایی 2023" را به خود اختصاص داده است.شما می توانید در سایت توریاب بهترین مقاصد تور اروپا خود را برای گشت در شهر ، تعطیلات آفتابی ، استراحت رمانتیک ، خرید ، فرهنگ یا غوطه ور شدن در طبیعت بیابید.

بهترین مکان برای سفر در تور اروپا سال 1402

1. آتن، یونان

پایتخت یونان  به دلایل زیادی مقصدی است  که باید از آن با تور ارزان اروپا دیدن کرد . اولاً مهد دموکراسی و فلسفه است. بسیاری تصور می کنند که آبی دریا، مناظر باورنکردنی و نور زیبای خورشید به ارواح کمک می کند تا از زندگی روزمره فرار کنند و برخاسته باشند.آتن  یک مرکز پیچیده جهان‌وطنی با لذت‌های فوق‌العاده غذایی، زندگی شبانه پر انرژی، حال‌های خلاقانه و صحنه هنری پررونق است. این یک فانوس دریایی هنری از دنیای باستان با مناظر دیدنی مدیترانه است. آیا می دانستید که آتن همچنین یکی از بهترین مقاصد هنر خیابانی در اروپا است ؟پروازهای خود به آتن، محل اقامت  خود   در آتن و همچنین  تورها و فعالیت های خود در آتن را رزرو کنید  و یکی از بهترین مقاصد اروپایی 2023 را کشف کنید.در طول اقامت خود بازدید از زیباترین سواحل یونان ، بهترین جواهرات پنهان در یونان ، زیباترین جزایر یونان و بهترین شگفتی های طبیعی یونان را از دست ندهید. !

2. وین، اتریش

وین یک مقصد ایده آل برای افراد رمانتیک در تور ترکیبی اروپا هاست: چه چیزی بهتر از یک کالسکه سواری و به دنبال آن بازدید از کاخ های سلطنتی وین ؟ که گفت وین همچنین شهر مناسبی برای یک استراحت شهری درخشان و اصیل برای دوستان، خانواده ها، عاشقان و مجردها است.ما عاشق وین در بهار و تابستان هستیم که پارک هایش در بین زیباترین پارک های شهری اروپا طبقه بندی می شوند.  آیا می‌دانستید که پارک تفریحی «پراتر» یکی از زیباترین چرخ‌های فلک اروپا را در خود جای داده است. همچنین به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای درخواست ازدواج در نظر گرفته می شود.آیا می خواهید با مردم ملاقات کنید؟ ملاقات در Palmenhaus. علاوه بر این که بزرگترین گلخانه اروپا است است ، یک کافه در آن وجود دارد که می‌توانید کوکتل‌های سبک‌تر و مناسب‌تر برای سفرهای دریایی بنوشید.

3. سیتادلا، ایتالیا

از شما دعوت می کنیم که از سیتادلا ، زیباترین شهر دیواری در تمام اروپا دیدن کنید . Cittadella در قلب منطقه ونتو، در شمال ایتالیا، در موقعیت استراتژیک قرار دارد، زیرا به تمام شهرهای مهم این منطقه نزدیک است. در 60 کیلومتری ونیز و ورونا (1 ساعت با ماشین) و تنها 3 ساعت رانندگی از میلان فاصله دارد.از Cittadella می توانید با یک سفر روزانه به راحتی به دریای تالاب ونیزی و کوه های دولومیت برسید. بدیهی است که با توجه به موقعیت مرکزی آن، نقطه شروع ایده آلی برای بازدید از ونتو و کل شمال ایتالیا است. سیتادلا نه تنها زیباترین شهر با دیوار در تمام اروپا است، بلکه بهترین شهر دیوارکشی شده در تمام اروپا نیز هست.

02

خاستگاه آن قرون وسطایی است، پایه و اساس آن به سال 1220 برمی گردد. این امر ارزش تاریخی بالای دیوارهای آن را توضیح می دهد که در سال 2020 800 سال تاریخ و پایه گذاری را جشن گرفتند. دیوارها چشمگیر هستند و نماد تمام شهرهای محصور در این منطقه هستند زیرا سیتادلا تنها شهر محصور شده در تمام اروپا است که دارای یک راهروی قرون وسطایی است که به شکل بیضی شکل و کاملاً قابل پیاده روی است.به لطف رای شما، Cittadella با رتبه بندی در بین 5 بهترین مقصد اروپایی شما در سال 2023 وارد مقاصد اصلی اروپا می شود !

4. اسن، آلمان

اسن هیجان‌انگیزترین شهر بزرگی است که شاید قبلاً نامش را نشنیده باشید.سومین شهر سبز آلمان ، پایتخت فرهنگی 2010، پایتخت سبز اروپا و کلان شهر تپنده در قلب منطقه روهر. به ندرت هیچ شهر آلمانی دارای این همه تضاد هیجان انگیز است.در اینجا، نواحی مد روز شهری با شهرهای قدیمی تاریخی، فرهنگ عالی با هنر خیابانی، مراتع سرسبز و جنگل‌ها با جذابیت بی‌نظیر انبوه غنایم معادن سابق روبرو می‌شوند، میراث جهانی یونسکو Zollverein با ویلا هوگل باشکوه، مقر سابق خانواده ملاقات می‌کند.تقریباً در هیچ شهر بزرگ دیگری نمی توانید در کمتر از 20 دقیقه با ماشین به این همه نقاط برجسته از مرکز شهر برسید. و اگر به سادگی می خواهید استراحت کنید، از آرامش گروپاپارک مرکزی 70 هکتاری یا بهشت ​​تفریحی Baldeneysee با فعالیت های متعدد ورزش های آبی لذت ببرید.

03

5.مجارستان

وسپرم ، پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2023 نیز یکی از بهترین مقاصد اروپایی شما در سال 2023 و بهترین مقصد برای بازدید در مجارستان در سال 2023 است. است !شهر وسپرم بین دامنه های جنگلی تپه های باکونی و ساحل شمالی دریاچه بالاتون قرار گرفته است. این مکان دارای دارایی های طبیعی و زیست محیطی کمیاب و متمایز و منظره شهری جذاب است. این شهر شگفت انگیز هزار سال است که محل ملاقات فرهنگ ها بوده است.وقت خود را برای کاوش در گالری های هنر معاصر اختصاص دهید و از طریق نمایشگاه هایی که اغلب در حال تغییر هستند، هنر جامعه خلاق متنوعی را تجربه کنید. زندگی موسیقی پر جنب و جوش و جشنواره های موسیقی متنوع نقش مهم تری در شکل دادن به زندگی فرهنگی شهر دارند.برای یک تجربه خانوادگی خاص، علائم باغ وحش Veszprém را دنبال کنید. جاذبه‌ای که دائماً تازه می‌شود، در تمام طول سال برای ماجراجویی در شش قاره در انتظار پیر و جوان است. سال به سال، شهر کوئینز چیز جدیدی برای ارائه دارد. بازدیدکنندگان همیشه چیزهای جدیدی برای کشف پیدا خواهند کرد.

6. مانهایم، آلمان

مانهایم شهر هیجان انگیز تجربیات در قلب منطقه شهری راین-نکار است. اینجا همیشه چیزی در جریان است. اشتیاق خالص برای زندگی، لذت، استعداد چندفرهنگی و تقویم رویدادهای پرجمعیت در انتظار مسافران است. مانهایم که به عنوان شهر میدان‌ها شناخته می‌شود، با  گنجینه‌های معماری مانند کاخ باروک، یک برج آبی تاریخی و یک میدان هنر نو، تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

آیا می دانستید که مانهایم میزبان بهترین رویداد 2023 بود و بهترین مقصد هنر خیابانی در اروپا در نظر گرفته شد ؟

مردمی از بیش از 170 کشور، فضای این شهر دانشگاهی را شکل می دهند. شهر فرهنگ و جشنواره ها همه را از عاشقان تئاتر گرفته تا طرفداران تکنو، خبره های جاز یا علاقه مندان به سینما جذب می کند. در حالی که مجموعه موزه Reiss-Engelhorn و گالری هنری Kunsthalle بازدیدکنندگان را به دنیای تجربیات مختلف از روزهای اولیه تاریخ بشر تا هنر معاصر سوق می‌دهند، نقاشی‌های دیواری هنرمندان گرافیتی یک گالری در فضای باز برای هنرهای خیابانی بین‌المللی را تشکیل می‌دهند. شهر سبز در سواحل دو رودخانه شهرنشینی را با فعالیت های تفریحی در محیط های طبیعی تقریباً کاملاً دست نخورده ترکیب می کند.

یکی از نکات برجسته برای مانهایم در سال 2023، نمایشگاه باغ فدرال "BUGA" (14 آوریل تا 8 اکتبر 2023) است که یک آزمایشگاه بزرگ از آینده توسعه شهری است که بسیار فراتر از یک نمایشگاه صرف از گیاهان و گل ها است.

7. تولدو، اسپانیا

تولدو دوره‌ها، سبک‌ها و هویت‌ها را در هم می‌آمیزد زیرا هم یکی از بهترین مقاصد قرون وسطایی در اروپا است ، بلکه یکی از بهترین مقاصد اراسموس در اروپا با دانشگاه مشهور جهانی خود است. تولدو یک شهر جوان و تاریخی، اصیل و درخشان، سنتی و مدرن است.

"Toledo" از کلمه لاتین "Toletum" به معنای "جمعیت مستحکم" گرفته شده است. بیایید و این شهر را که رومی ها در قرن دوم قبل از میلاد ساخته اند، کشف کنید. تولدو که در مرکز اسپانیا واقع شده است ، به راحتی از مادرید (30 دقیقه با قطار) در دسترس است . می توانید در یک هتل، مهمانخانه یا آپارتمان در تولدو اقامت کنید یا محل اقامت خود را در مادرید بیابید و فعالیت های خود را در منطقه رزرو کنید ، مانند تور یک روزه تولدو از مادرید .

8. رودس، یونان

جزیره رودس یک مقصد عالی برای دوستداران سنگ های قدیمی، میراث، قلعه ها و قلعه ها است. تاریخ را دوست دارید؟ این شهر باشکوه قرون وسطایی یکی از بهترین شهرهای اروپا است که حفظ شده است، بنابراین بازدید از کاخ استاد بزرگ را از دست ندهید. هنگام بازدید از رودس، آکروپولیس باستانی لیندوس، شهر قدیمی رودز را از دست ندهید یا فقط در ساحل آگیوس پاولوس استراحت کنید.

 

 

 

رودس یکی از  زیباترین جزایر یونان  و مطمئناً یکی از زیباترین جزایر اروپا است. این یک مقصد عالی برای هر نوع مسافری است. تعطیلات آفتابی را دوست دارید؟ رودز از ماه می تا پایان سپتامبر آفتابی است. شما فقط دوست دارید زیر آفتاب دراز بکشید؟ ساحل تسامبیکا و آب های فیروزه ای آن در انتظار شماست.

اگر به دنبال یک گردش خانوادگی اصیل هستید، خود را با یک  گشت و گذار  به "Kallithea"، دره پروانه ها یا سفر به کایاک یا سفر به Lindos Village & Seven Springs مهمان کنید. یک تعطیلات رویایی در یکی از  زیباترین جزایر یونان داشته باشید.

برای اقامتی فراموش نشدنی در یونان آماده اید ؟ بهترین جواهرات پنهان در یونان ، بهترین تجربه برای زندگی در یونان ، بهترین مکان ها برای بازدید در یونان ، زیباترین سواحل یونان و شگفت انگیزترین قلعه های یونان را کشف کنید.

9. کپنهاگ، دانمارک

یکی از مرسوم ترین پایتخت های اروپا امسال در انتظار شماست. بیایید و خودتان ببینید: فروشگاه‌های صرفه جویی، بوتیک‌های مستقل، باغ تیوولی که در بین بهترین  پارک‌های تفریحی اروپا قرار گرفته است.کانال افسانه‌ای کپنهاگ با سفرهای دریایی عاشقانه‌اش  و البته «جواهرات پنهان کپنهاگ».

هزاران  فعالیت و تجربه برای لذت بردن در کپنهاگ وجود دارد . احساس گرسنگی؟ از خود را با " تور تجربه آشپزی کپنهاگ " پذیرایی کنید و غذاهای محلی را بچشید و دریابید که چرا کپنهاگ خانه برخی از بهترین رستوران های جهان است.

برای تورهای اروپا به سایت توریاب | touryabtravel.com مراجعه کنید