سرویس کولر گازی در محل با کاردون

این روزها خرید کولر گازی برای رهایی از گرما بهترین گزینه می باشد ولی برای کسانی که در تهران زندگی می کنند به دلیل مصرف برق بالا استفاده از کولر آبی به صرفه تر خواهد بود. برای خرید کولر به نکات زیر توجه نمایید.

برای خرید کولر باید درباره دستگاهی که مد نظر شماست اطلاعات کسب کنید سپس دست به خرید بزنید باید دقت کنید که کولر گازی را برای چه متراژی می خواهید خریداری کنید زیرا اگر فضای در نظر گرفته شده کوچک باشد استفاده از کولر گازی منتطقی نمی باشد و برایتان مقرون به صرفه نخواهد بود.

یکی از بزرگترین دلایل گرما وجود آفتاب در اتاق ها و فضاهایی است که در معرض نور مستقیم آفتاب قرار دارند. برای حل این مشکل باید از کولر استفاده نمود و یا از پرده های ضخیم برای جلوگیری از تابش نور آفتاب استفاده نمود. اکثر راه حل این مشکل را خرید کولر می دانند.

جالب است بدانید خاموش و روشن کردن مداوم کولر گازی مشول هزینه بالای برق می باشد بنابراین راه حلی که برای شما در نظر گرفته ایم این است که در هنگام سرد شدن دمای اتاق دمای کولر گازی را بالا ببرید تا به طور خودکار دستگاه خاموش شود تا با این کار انرژی کمتری مصرف شود و در هزینه ها صرفه جویی شود.

اگر کولر گازی دارید و خراب است با کاردون تماس بگیرید

کسانی که از کولر گازی استفاده می کنند این موضوع را می دانند که مانند کولر آبی نیازی نیست به طور مداوم از کولر استفاده کنند یعنی لازم نیست کولر به طور یکسره روشن باشد. در صورتی که کولر گازی شما به صورت یکسره کار می کند باید به آن شک کنید یا تنظیمات دستگاهتان مشکل دارد یا در آن خرابی به وجود آمده است. هنگامی که شما از کولر گازی استفاده می کنید ولی خاموش نمی شود و به صورت یکسره روشن است بدانید که دستگاه شما با مشکل مواجه شده است و برای عیب یابی اقدام نمایید. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد این مشکل می شود ما در اینجا برخی از این دلایل را برایتان به اشتراک می گذاریم تا با دانستن آن ها بتوانید راحت تر به حل این مشکل بپردازید و یا از یک متخصص برای رفع آن کمک بخواهید.

تابحال کولر گازی خود را سرویس کرده اید؟

اگر سرویس کولر گازی را به صورت سالیانه انجام دهید کمپرسور کولر خراب نخواهد شد همچنین اگر دستگاه شما نشتی داشته باشد قابل تشخیص خواهد بود در هزینه های برق صرفه جویی خواهد شد و مهم ترین فایده فیلتر ها همیشه تمیز خواهد بود در نتیجه از هوای مطبوع لذت خواهید برد. اگر تا بحال به فکر سرویس کولر گازی نبوده اید حتما همین امروز دست به کار شوید و با کاردون تماس بگیرید تا این کار را برایتان در کوتاه ترین زمان انجام دهیم.

عوامل مختلفی باعث خرابی و ایجاد مشکل در کولر گازی سامسونگ و سایر برندها می شود که اگر نادیده گرفته شود هزینه های سرسام آوری را برایتان به بار خواهد آورد. یکی از این عوامل انجام ندادن و بی توجهی به سرویس دوره ای کولر گازی سامسونگ است کاری که اکثر خانواده های ایرانی به آن اهمیت نمی دهند. یکی دیگر از دلایل خرابی نصب نادرست دستگاه و یا محل نصب کولر گازی می باشد اگر به تازگی کولر گازی سامسونگ تهیه کرده اید و قصد دارید آن را نصب کنید از یک تعمیرکار مجرب بخواهید این کار را برایتان انجام دهید زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود امکان و احتمال خرابی کولر گازی سامسونگ افزایش می یابد.

اگر فیلتر کولر گازی کثیف باشد مانع از خروج هوای سرد خواهد شد و فضای اطراف شما خنک نخواهد شد از دیگر دلایل خنک نکردن فضا پایین بودن گاز کولر گازی می باشد که در این شرایط شما باید با یک سرویسکار کولر گازی تماس بگیرید تا برای شارژ کردن گاز کولر به محل شما مراجعه کنند. برای این کار از کاردون کمک بخواهید.